03 June 2011

bukan susah sangat nak popular kat Malaysia ni. buat je video-video murahan macam ni

Assalamualaikum,

aku malas nak komen banyak-banyak. sikit je

*badan pempuan tu memang la cun. tapi muka sila pakai topeng sin chan lagi comel kot..
*laki dalam video tu mmg hot tapi sayangnyaaa akhlak tak se hot  rupa
*banyak lagi cara lain nak popular tak perlu lah nak tunjuk adegan ghairah tak lepas tuh
*sekarang ni ramai orang muka cantik dan hensem tapi kenapa akhlak tak ikut paras rupa eh?
*aku jijik sebenarnya nak letak video ni. aku bagi link je leh?hahahaha.
*aku pun rasa nak jadi penyanyi lepas tengok dia menyanyi sebab dia menyanyi taraf aku je. ulang MARILAH MENARI DI BAWAH POKOK RAMBUTAN je kot. HAHAHAHA.kesian..
*apa yang aku perasan time pempuan ni nyanyi dia meneran-neran.gahahhaahaha
*video klip konon nak buat taraf antarabangsa. tapi macam tak sampai je dengan maksud lagu. bukan nak ajak menari tapi nak ajak..lu fikirlah sendiri!!
*aku sebenarnya kesian dengan insan-insan yang terlibat dalam klik penggambaran tersebut sebab buang masa je semuanyaa. NO KUALITI.

jom layannnnn~ nak panaskan badan,panaskan mata,panaskan kepala..lepas tu bawak bertaubat ye. HAHAHA


               

7 comments:

  1. pelik orang zaman sekarang,wuwuwuuwuw T_T

    ReplyDelete
  2. super duper stupiddd vids!! =.='

    ReplyDelete
  3. hahahhaha//cayalah cik yaya punya komen !!!!! tapi nk bg hot sikit lg bley??nak tmbh komen...bley x bley x??hahaha... akk ada tbaca 1 komen blog abg nara rasanya..dia kata apa "badan pon xlawa...bontot besar..ketiak hitam...tet** dah labuh.." upssss..hahaha (bukan akk kata taw! org kata =p bg akk shape bdn dia xla cun sgt koot..a'ahh rela tgk muka shin chan dr dia punya makeup..

    ReplyDelete
  4. dia ni penyanyi ke? sory xtaw

    ReplyDelete
  5. badan de otot ketoi buruk hahah .
    muka sumpah buruk ahhah .

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^