04 May 2011

tips nak rasa sentiasa muda dan kecik

Assalamualaikum,

ini entry kedua untuk hari ini. hoyeeah!! pertama sekali tips nak sentiasa muda ialah kita kena sentiasa berterima kasih kepada orang. tak kira sesiapaaaa sahaja. take note ok! tips ni memang korang takkan dapat kat mana-mana pun sebab aku belum keluarkan buku tips nak rasa sentiasa mudaaa. haha

selalu orang cakap kalau nak rasa muda makan ulam-ulam la. makan jamu la. tapi aku takkk~ tak mengamalkan makan ulam tu. sebab rahsianyaaaa aku kurang suka makan sayur. tak tahu kenapa. tak bape minatlah. selagi boleh pilih makanan aku akan pilih. tapi tidak sayur tauge.

okay mesti korang tertunggu-tunggu..apalah tips aku nak bagi ni kan. sebelum tu cuba imbas kembali gambar-gambar ni. apa yang korang semua ingat. tengokkk betul-betul..hayatiiiii..dan tengok je lah senang citee





















okay! dah tengok?

haaaa itu je lah tips nyaa sebab apa .cuma makan benda-benda yang korang makan time kecik-kecik dulu..alaaa lolipop..aiskrim..and so onnnnn.. sebab bila korang makan ni mesti orang akan cakap.

' ish macam budak kecik la kau ni'

pastu korang jawab. terima kasih sebab mendoakan saya kecik selalu. hahahha tu doa tuh..doaaa...

sakit hati je entry cm hampeh ni. huhuhu~peace

3 comments:

  1. haha..
    mknan utk bdk2 skali skale lyn pe slhnye,,
    best jgk..

    ReplyDelete
  2. yaya, ag 1 tips!
    lau nak sentiasa muda, sile lar minum air kelapa muda tiap2 hari.. hahaha

    ReplyDelete
  3. cikyaya dpt adiah dr misslily fer review her blog..rm100 tu..bestnye!!giler jeles!!
    wt r GA hehehe

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^