24 May 2011

terjumpe THOR kat AEON JAYA JUSCO BANDARAYA MELAKA. say hi!!

Assalamualaikum,

aku sedih la hari ni. tapi malas la cerita sebab apa. hari ni aku nak cerita kisah hari sabtu lepas. tak habis-habis cerita pasal sabtu lepas. macam-macam pengalaman besh. ahh biasalah dating memang besh. kecuali bergaduh. memang laharr.(aku dah pandai guna bahasa melaka)

haritu lepas je tengok pirates of carribean aku keluar la wayang. memang lah dah habis kena keluar. ape punya ayat lah aku ni. huhu. sebenarnya aku tengah blur lagi ni. soalan exam tu terlampau senang. tu yang blurrr je. hehe maaflah kalau ayat aku mengganggu emosi korang.

kita sambung balik ok! lepas tengok wayang aku jalan-jalan jap sementara nak tunggu time NUR KASIH pulak! HAHAH.aku layan dua wayang sekaligus. sebab mana ada masa dah. sabtu tu je lah masa berdua-duaan lepas ni dah takde dah.  banyaknyaaa iklan. senang cerita aku jumpe budak ni masa jalan-jalan tuh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.






eh ini aku larrr. hehe muka selenge kan. mekap cam haramm je. muke berminyak! gerammm.

ok sambung balik cite. hehe. aku jumpe dia ni laa



alaaa bukan yang baju biru tu. yang merah tu. macam raksasa tuh hehe tu THOR laaa


aku segan sbenanye nak tangkap gambar dgn dia. tp dia sibuk-sibuk panggil. hahaha aku pun dgn rela hatinya pergilah. siap tarik budak gemuk tu lagi. aku pun gemuk gak. hahaha jangan nak gelak sbb aku pendek! aku mmg pendek korang je tatau. huhu rasa mcm org kerdil je duk sebelah dia.


tengoklah thor beramah mesra dgn rakyat jelata. hahaha tergelak-gelak aku tengok dia jalan.muka masamm je.mcm kena paksa jadi THOR atau dia amik mood rasa hero. entahlaaa.hahha



sebenarnya THOR ni cerita animasi kartun lama dulu. alaaa setaraf ironman sume tuh. aku mmg layan je crite2 cmni. besh woooo.


inilah thor yang berlakon sbg heroo tuh. hensem gila weh. masa aku tengok ni.dah ta tengok budak gemuk sebelah dah. tgok thorrrrrr je. hahaha tapi aku lagi suke dia rambut pendek dari cmni. serabaiiiii jek



ni la rupa dia kalau rambut pendek. nama dia chris hemsworth yeee.

okaylah cukup la sesi berjumpe thor. sekian.

5 comments:

  1. hehehhe comel je..=)ape yg comel??smua gmba dlm entry ni =)

    ReplyDelete
  2. Okay! tergoda dah dengan Chris Hemsworth. Boleh jadi skandal seterusnya ni! kakakaka :P

    ReplyDelete
  3. kite suke chris rambut panjang....heheheh *gatal*

    ReplyDelete
  4. jelessssssssssssssssssssssssssssssss!!!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^