26 May 2011

REVIEW : kung fu panda 2 movie.rugi kalau tak tengok



Assalamualaikum,

yayyyy! today paper habis. so esok aku akan berlepas ke pahang.. hahaha naik bas je pun. ayat macam naik kapal terbang je kan. ngek tol! so untuk meraikan sempena habis exam dan dah nak cuti semester budak gemuk telah mengajak saya tengok wayang. memang dah lama dia nak tengok kung fu panda ni. sebab dia pun dah macam panda. hahha comel sgttt2. so aku nak review sikitlah tentang cerita ni.

aku bagi 4 bintang! mesti korang nak cakap. ek eleh..cerita kartun pun nak bagi 4 bintang. yang penting aku puas hati. gelak kuat-kuat  dan sampai mesej cerita tu kat aku. so aku bagi 4 bintang. kalau nak dapat 5 bintang mesti buat aku gelak sampai nanges2 terguling2 dalam tangga wayang ok!

bagi aku kung fu panda 2 lagi besh dari kung fu panda 1 sebabnya dialog-dialog dalam cerita ni memang sengal gila. hahaa si PO ni buat lawak bodoh je. tapi dalam pada masa yang sama ada jugak nila-nilai dalam cerita ni.contohnya semangat setiakawan. i likeeee. bila cakap pasal kawan ni aku dah makan asam garam dari korang. korang cakap je nak tau kawan korang tu setia ke tak. kawan makan kawan ke tak. kawan tikam belakang ke. atau kawan mulut busuk.semua aku dah penah jumpa okay!

oopss terlebey sudah. ade lagi satu jenis. kawan time senang je. dan kawan gunakan kepentingan kawan. peergh! banyak gila jenis kawan. so baiklah memilih kawan yang benar-benar boleh dijadikan sahabat anda. jangan nak tunjuk kita terlalu rapat sebab lama-lama akan makan diri sendiri dan akhirnyaaa terkapai-kapaiiiiiii. wakakakka! OPPSSS terlebeh lagi. 

back to da panda. panda is a cute animal. the body colour is black n white. HAHAHA.sebenanrnya aku terlampau happy la. 


inilah kawan-kawan po. geng berlima! TERBAIK.

adegan ni lah yang paling comel bila po dapat tahu asal-usul dia. tapi dia tetap dengan ayah dia yang sekarang. tapi kalau korang nak tau. ayah sebenarnya dia masih hidup. last sekali baru aku tahu. dan mayb  akan ada KUNG FU PANDA 3. mesti tengok! ADDICT LA PULAK.

banyak lah cerita besh nanti. aku nak tengok transformer. movie ombak rindu. adapatasi novel ombak rindu. nanti aku cerita kat korang eh. mcm besh. tapi ada jugak yang tak besh. kita tungguuu  je lah filem tu kuar.

mehh usha kat bawah ni. aiii nak kongsi2.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

cantik kan. tapi harnganya aku tak mampu beli. beratus2. ni my wishlist. saya tau saya takkan merasa nak pakai handbag mahal-mahal. handbag RM 19.90 pun jadilah. tak kulit real pun takpe. PVC ponnnn PVC laaaa. ukur duit di poket anda!!


4 comments:

  1. yeayhh , saye pon nak tgok jugak nanti :D

    ReplyDelete
  2. ala..xtgok pown lgi kungfu panda...tgok KARAK!!haha..syok la jgak...penakut~~~

    ReplyDelete
  3. xsbr nk tgk cite kungfu panda.. hehe btw beg brand ape tu cantik! hee

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^