02 May 2011

minggu with NO MAKE UP!

Assalamualaikum,

semalam hari pekerja kan? So rasanya tak terlambat lagi aku nak wish kat semuaaaa pekerja-pekerja yang ada di dunia. tapi tak semua cuti gak kan. kesiannn. tak pe lah kan. mencari rezeki yang halal untuk diri dan keluarga.

aku tak tahu kenapa dengan diri aku sekarang. blog bagi aku bukanlah keutamaan lagi. kalau dulu aku rajin menulis. setiap hari adalah dalam 5 entri sekali. tetapi sekarang. hidup dah tak menentu. aku rasa sangat-sangat di uji. tapi itu semua tak mematahkan semangat aku. aku tetap Hidayah yang dulu. aku tetap akan berblog walaupun sebulan sekali. sebab ini diari aku. hehe

dulu teman lelaki aku selalu marah-marah bila aku berblog. hahah bukan ape. aku lebih banyak berblog dari sms dengan dia. tapi marah-marah mengada la.kalau marah betol-betol kita marah dia balik! hahaha blog ni boleh buat kita ketagih tau. tapi itu dulu. sekarang aku dah malas. malassss sangat-sangat. selepas semangat aku pulih aku akan menulis balik

tajuk minggu with no make up. tapi dah macam sesi luahan perasaan la pulak. hahahaa. sebab apa aku nak buat minggu ni with no make up. sebab dalam beberapa minggu ni aku asik make up je. so harini hingga suatu masa tertentu aku malas dah nak make up. nak rehatkan muka ni. kesiaaannn muka ni penuh dengan bahan kimia. patutnya kena ada suatu hari yang semua wanita kat dunia ni jangan make up! HAHAHA.untuk melihat kecantikan sebenar wanita. dalam erti kata lain tak cantik. tapi tak di nafikan ada yang cantik bila ber make up dan ada yang kurang naik serinya kalau tak make up. so anda sebagai wanita pilih la cara apa nak menonjolkan kecantikan anda itu.

\
tiada motif

tiada motif


HAHAHAH semuanya gambar tiada motif. aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa dah. boleh tak bagi cadangan untuk aku tulis ape?anything. korang nak tahu pasal aku pun tak pe. hahaha. bagi tajuk yang bernas eh. siapa bagi tajuk yang bernas akan dapat hadiah. siyessss tak tipu!

minggu ini aje. saya akan pilih tiga tajuk terbaik dan insan bertuah tersebut akan dapat hadiah yang comel2~hehe 

10 comments:

  1. la nape plk ni? bersemangat ckit..
    nak cadangan tajuk?
    emmm..apa kata citer pasal..

    1) org yg yaya admire ke
    2) citer tempat2 yang best yg pnah yaya g ke
    3) makanan yg yaya suka ke
    4) ajar resepi mknn fav ke
    5) citer2 lucu yg pnah yaya lalui ke
    6) tak pun wat contest

    emmm... banyak tul 'ke'.. smbil2 pk tajuk untuk entri sendiri jugak..hehe

    pape pun, chayok! hidup mesti bersemangat!

    ReplyDelete
  2. sy tak mekap on weekend je.. kecuali klu keluar ke mana2.. hee~

    ReplyDelete
  3. cite psl brng mekap ok jgk..
    brng mekap pe yg cik yaya ade..

    ReplyDelete
  4. @MerLe

    wah!! merle..thanks a lot. kamu mmg layak dpt hadiah. hehe

    ReplyDelete
  5. @nurulnazihah

    thanks nurul nazihah. hanya pinjaman sementara hidup

    ReplyDelete
  6. @Cik Ezy

    bykk kot yanggg barang mekap. hahha nnti yaya cerita ehl

    ReplyDelete
  7. xyah make up..
    pun da natural beauty meh si yaya ni..

    ReplyDelete
  8. hehe.. juz berkongsi pendapat..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^