05 May 2011

menang 1st Prize MissLlily Shop Blog Review????????


Assalamualaikum,

pertama sekali aku ucapkan syukur alhamdulillah ke hadrat ilahi dengan rezeki kurniaaNya yang sentiasa mencurah-curah dan sentiasa di murahkan di muka bumi ini. 


bagi aku blog aku memang dah banyakkk sangat bawak tuah dalam banyak contest ( bukan angkat bakul tapi pendapat sendiri , biarkan aku dengan hak aku. hahaha) contest ni dah lama rasanya. tengok tarikh entry yang aku buat hari tuh 19 febuari 2011 kot. kalau tak percaya klik sini

hadiah contest ni misteri tapi bernilai RM 100. alhamdulillah. sungguh tak sangka. dalam hati ni dah melompat-lompat. kalau ada sesape kat sbelah rasa nak peluk2 nak lambung-lambung je.hahaha. yang jadi mangsa moci-moci aku lah. hahaha!

so pengajaranya disini. rezeki ada dimana-mana pada bila-bila masa. usaha yang kita buat susah payah adalah lebih berbaloi dari usaha yang kita buat dengan sambil lewa (aku lah yang selalu buat sambil lewa tuh PEMALAS!) 

so kalau korang rasa nak shopping baju, beg, kasut, cardigan yang terlatestttt boleh la klik sini. BACA DULU then klik link ke blogshop dan facebook missliliy shop tuh. berbaloi-baloi aku paling sukaaa beli beg. sebab baju untuk saiz aku semua tak muat.. badan aku kan kecikkkkkkk (hahaa faham sendiri )

TERIMA KASIH KAK LILY!!!!




4 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^