17 May 2011

makan kat STONE GRILL memanglah cantik tapi...

Assalamualaikum,

hari ni rajin je aku nak update cerita 10 tahun lepas. hehe tak la. cite minggu lepas la. minta maaf la tahun ni aku tak semangat la nak buat entry HARI GURU sebabnya setakat sambut kat tempat aku belajar ni tade feel lansung. bosan gila. aku memang jujur. dan kejujuran aku akan semakin terserlah dalam entri ni bila aku mengkritik makanan.

TEMPAT : cantik. ala-ala romantik skittt jek!
MAKANAN : 40%  je. sebab tiada kelainan dan kurang umpph!
MINUMAN : 10% sebab setakat amik air kotak aku pun boleh bukak kedai OK!
SERVICE : cm bolelah. cuma tak cukup etika cara serve customer. sila belajar lagi ye abg oii

HAHAHA tu baru 50% lagi 50% ke lauttt..aku campak kat laut china selatan. 

aku bukan nak mengutuk kedai ni.. tapi seriusly kalau korang makan spagetthi spicy salmon dy mmg tak rasa macam mkn kat kedai lansung. sebagai pengguna aku nak la sumthing yang lain. ingtkan spageti ni terbaik tapi for me no la. baik aku masak sendiri beli pergo lagi sedap kot. sos dy eeiiii uwwww...macam setakat cairkan puri tomato je. aku kritik utk kebaikan. ikan salmon tu bolehla.ikan je la yang sedap. yang laiiin out!

aku order mango juice. ciss ingtkan blender mango ke. rupanya rasa mcm air kotak je. huhuhu keciwaaa mak ok! melayang duit je makan situ. makan KFC lagi syokkk wooo. HUHU!

makan kat KFC snack plate baru bape hinggit. so kalau nak makan kat tempat ni silalah fikir seribu kali. mmg lah nk feeling romantika di amor. tapi kalau makanan taraf kat gerai je. baik aku pergi kedai mamak. makan pun tak sampai rm 10! HAHAHAH.







kesian couple tu menjadi mangsa tangkapan aku. HAHA


ini geng-geng aku. kiri mia & kanan nad


disebabkan tiada orang nak snap . konon buat timer la. tapi hampeh hancur jugakk . mane ade stand bagai. HAHAHA wt gelak orang jek



nampak macam menyelerakan aje tapiiii jangan tertipu


jangan terpedaya

ini pun sila beli dalam jusco je. bungkus2 mintak gelas dan ais je. jimat! AHAHA

aku tak pernah buat keje gila-gila ni. tapi permintaan peminat aku terpaksalah show off kan diri ku yang montel ini. cantik tak jam besau gabak tuh


sekian la laporan pengkritik makanan tak bertauliah ni. hHAHAHAH . jangan saman ye bang..ini keikhlasan dari hati. bila baca cuba pertingkatkan kualiti kedai anda. patutlah kedai kosong je. ingatkan mahal sangat rupenyeee...oopss! sghhhhh..

aku sebenarnya g JJ sebab nak tengok wayang free jek. HAHA kteorang pilih cerita CUN. bagi aku cerita tu not bad la. mampu buat aku ketawa terbahak-bahak sampai abang belakang dan depan bengkek je. hahaha tak de pulak dalam wayang tu tulis 'ANDA DILARANG KETAWA TERBAHAK-BAHAK KAN.!!' hahah. 

2 comments:

  1. ahaha cikyaya ni mcm2 hehee]

    neway selamat hari guru =)

    **tlg pilihkn design yg mne cntik tukcontest misslily kt entry cikbintang yg trbaru...ari tu kn da cikyaya mng..bg pluang kt cikbintang lak hehee

    ReplyDelete
  2. Tengok pun tak menyelerakan. hahahaha ;D

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^