22 May 2011

hotlink pun dah ada SUPER SUNDAY wehhh.. yipee RM 1 untuk 1 JAM


Assalamualaikum.

BERITA BAIK!!! untuk semua pengguna HOTLINK. sekarang dah ada super sunday. siyess dulu aku jeles celcom je ada. yelah. aku tak pernah guna no celcom. broadband celcom je aku guna. tapi sekarang ni hotlink dah ada super sunday beb. suka! suka !

tengok muka kehepian  dapat super sunday


TAPI promosi ni hanya 22 MEI 2011 -19 JUN 2011 je. setiap hari ahad je ye. sekarang ni pun dah leh call. sekarang aku tengah bergayut sambil berblog hehe. kalau nak tahu maklumat lebih lanjut boleh baca sini ye


CARA-CARA NAK BUAT SUPER SUNDAY

Dail 131 cth:131017XXXXXXX

5 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^