03 May 2011

*contest muka comel*

Assalamualaikum,

jangan gelak sebab aku masuk contest muka tak comel ni. sememangnya sangat geli sebab dah tua-tua ni msuk contest lagi.ingat time dulu-dulu je. hehe. tapi aku nak bg sokongan kat blogger baru ni. fida namanya..comel jek. dia ajak aku join contest anjuran dia ni. so kenalah masuk. tak baikk menghampakan tuan rumah kan. hehe

syarat-syarat pun senang je. tak seksa jiwa aku. ni nak masuk contest bagai masuk pertandingan olimpik. hahaha!

contest ni kena cerita cara penjagaan kulit muka. huhu ni yang lemah ni. tapi xpe la demi tak menghampakan fida aku cerita lah sikit. aku ni fleksibel. kalau time malas memang sangat malas. kalau rajin memang sangat rajin. aku sanggup habiskan duit demi muka. tapi cantik tidak gak. tulah masalahnyaaa sekarang.

ok cara - cara penjagaan kulit muka cara YAYA!



  1. aku cuci muka guna pencuci muka TANAKA WHITE. tapi aku ni jenis tak tetap suka tukar-tukar sebab tak puas hati dengan yang satu. tulah kelemahan aku.
  2. aku mewajibkan diri menggaras muka or perkataan lembutnya scrub muka guna kulit kayu manis + minyak zaitun. mmg besh. setiap hari buat untuk menghilangkan jerawat dan parut. (tapi lambat gak hilangnyaaa)
  3. tiap-tiap malam before tidur wajib cuci muka dan sapu loreal white perfect ni

  1. kadang-kadang kalau rajin aku akan lumurkan VCO hehe kalau rajinnn!tapi memang kulit akan lembuttt je kalau pakai dua2 ni besh woo
  2. benda yang wajib utk dalaman aku ialah 3 serangkai ini VCO, COLLAGEN, JAMU! wajib ambil tiap-tiap malam before tidur. sekian!!
inilah hasilnyaaaa muka comot saya


hamikk ko besau2 aku letak. tak menang lagi tak tahulah. hahahhaha!! (poyo je) akak main2 je dik. eksaited join ni


ini muka tiada emosi. sekian~ ^_^

ouhh saya terlupa mau letak link contest ini


jom join ramai2!!!




7 comments:

  1. cmne nk join ni yaya...de link yg wat contest ni x??

    ReplyDelete
  2. haaaa lupe nk letak link laaa..huhu ni dia linknyaaa okeh!!
    http://sandycorals.blogspot.com/2011/05/c0ntest-muke-comel.html

    ReplyDelete
  3. cik yaya.
    time kasih banyak-banyak sebab sudi join..hehe..really appreciate that..nak tnye bley?xsakit ke scrub muka guna kulit kayu manis + minyak zaitun??fida da cube kulit kayu manis + bedak sejuk..pedih taw! huhu

    ReplyDelete
  4. gudluck cik yaya.

    jum join GA sye :)

    http://hajarazman.blogspot.com/2011/05/giveaway-hajar-azman.html

    ReplyDelete
  5. contest laki x hensem xder kew yaya...jikalau adeeeer...petai nak masyuk...:P

    ReplyDelete
  6. ayooo..contest laki x hensem xder jumper kew?kalu ader petai nak masyuk....

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^