20 May 2011

contact lense jenama apa yang kamu pakai yaya?

Assalamualaikum,

harini hari jumaat , penghulu segala hari. kebetulan tadi ada seseorang kat FB namanya Jannah Yahaya kalau tak silap, dia tanya bila yaya nak update blog? tiba-tiba aku rasa dihargai. terima kasih sebab teringin lagi nak baca penulisan aku. tapi biasalah orang mesti nak cakap aku PERASAN. heee tenkiu-tenkiu. aku tak reti menulis sebenarnya. siyess tak reti. aku taip ni pun ikut sedap je. ikut kawalan jari-jari dan otak aku ni. takdenye nak buat ayat-ayat poyo. kalau ade tu biasalah kadang-kadang kena poyo. betul tak?

okay tadi ada pembaca yang tanya.

'cik yaya kamu pakai lense ape? korean lense ke?#$@#$@# laaa..'

hahaha yangg #$@#$@# tu korang fikirlah sendiri. ok meh aku share dengan korang semua contact lense yang aku guna. sebenarnya aku dah penah buat entry pasal ni. tapi tak pelah aku buat lagi sebab ade contact lense baru yang aku pakai. hehhee.



ini contact lense yang terbaru gak la aku pakai. tapi sekarang ni dah tak berapa selesa. kena beli baru dah ni. tapi duit tade. ada sapa2 nak sponsor?? hehe

aku pakai contact lense masa muda-muda je. dah tua malas dah. tak sempat nak pakai contact lense anak dah merengek2 kat belakang. hahahhaha. tapi kan aku sakit hati gila bila kawan aku cakap ko pakai kontek lense ke tak sama je. tade beza pun. huhuh adelah!! tak nampak ke mata makin besauuuuu tuh. hehehe        16 mm beb

kalau korang nak beli contact lense murah. RM 20 plg murah. sila terjah sini ye. aku pakai setakat ni ok je.tapi jgn la pakai setahun .3 bulan sudahh

3 comments:

  1. Wargh~ nak beli nak beli! Dah lama tak beli lens. Keke :P

    ReplyDelete
  2. saya pun pakai yg korea punya..baru ja try pakai jenama nih..mula2 selesa..lama2 rasa kureng skit.so btl kata awk..pakai 3 bulan dh la..jgn sampai 1 tahun.

    ReplyDelete
  3. wahhhh!!!
    murahnya!

    teros kelik! hehehee.... =p

    sebelum ni pakai gak yg korea punye, tp rm40.

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^