04 May 2011

ais krim ICE EDGE yang sedap tapi mahal gilooo~

Assalamualaikum,

sihat tak semuanyaaa? aku anggap sihat je lah ye. hehehe..kalau tak sihat anggaplah itu satu ujian.. waah!! ayat sgt baik la yaya..huhu hari ni aku nak kongsi dengan korang semuaaa satu aiskrim yang dah taraf baskin robin. lebih kuranglah kot. aku kalau bab-bab aiskrim ni mmg addict skit. sedappp woo. aku tak tahu kenapa nafsu makan membuak-buak minggu ni.

so hari ini aku nak kongsi aiskrim ICE EDGE. rasa boleh la tahan, banyak topping yang menarik korang boleh pilih topping. tapi..tapi..jaga- jaga tauu.. dia sengaja bagi korang bekas besar supaya masa nak press aiskrim tu mesti korang tak perasan.

bila timbang-timbang je SILA BAYAR RM 10.00..hahahaha~ redha je lah. nasib baik sedap kalau tak aku cepuk2 orang tuh!





100 g = RM 3.00
362 g = RM 10.86


topping aku letak mix fruit je. aku pilih aiskrim mango. si montel pilih vanila. aku tak boleh blah la rasa aiskrim vanilla. tak suka busuk!! baru aku sedar yang aku kurang suka vanilla. tapi kalau  vanilla cornetto dan mcd boleh lagi. tapi vanilla ICE EDGE. tak leh blahhhhh~ tak suka!! TITIK

so ape lagi pergi terjah ICE EDGE sekarang. pilih perisa manggo je, tu yang sedap. hehe

3 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^