25 May 2011

3 tahun 6 bulan yang indah

Assalamualaikum

masa: 1.30 pagi
tarikh :25 Mei 2011

mula-mula aku nak tunjuk kat korang semua muka aku yang paling happy di abad ini. gambar yang terbaru gak la. suka gila gambar ni sebab gambar ni menunjukkan yang muka aku sangat-sangat gembira. gembira.tak terkata. untuk saat ini. kenapakah?? haaa layan dulu pic ini.



see. banyak mana gembira saya. dulu masa kecik-kecik mesti nak cakap banyakkkkkk ni dengan gelagat tangan besar-besar. maksudnya? aku pun tak faham abaikan. HAHAHA

sebenarnyaaa...aku malu nak cakap. tapi terpaksa la kan. memang setiap bulan aku ada penyakit ni. memang kalau takde maknanya lain la kan. hahaha. penyakit 25 haribulan. aku paling suka 25 haribulan sebab hari yang sangat istimewa. bagi aku 25 haribulan setiap bulan adalah hari yang unik untuk aku dan dia...dah maiiii dah jiwang kebun bunga mak leha akuuu.. haiip! stop it. malas jiwang-jiwang-


gambar paling terbaru berdua bersama bergatal bergedik.

saya cuma nak cakap bila kita nak bertiga? HAHAHAHHA siyes gatal .biasalah dah kaple 3 tahun ni dok pikir nak kawen je. nak kawen. bilalah nak kawen .sebabnya aku takut bercinta lama-lama.tapi orang cakap kawin pun tak selamat sebab boleh cerai jugak. so penyelesaianyaaaa? tiada. aku nak kawen jugak sebab macam-macam boleh buat bersama. kemas rumah. basuh kereta. masak sama-sama. makan sama- semuanyaaa bersama lah!

TAPI.

kalau dia berlayar 3 bulan nanti. macamane nak bersama? 

ABAIKAN!

belum masanya lagi. manfaatkan masa yang ada untuk lebih megenali dan bergaduh. bila bergaduh kita akan tau perangai pasangan kita yang sebenar. masa nilah nak tengok si perempuan unsur ape? si lelaki unsur ape? aku trbukti memang unsur API .grrrrrr..aku akan bakar sesiapa sahaja yang menganggu hidup aku. budak gemuk ni pulak aku tak kaji lagi.. eh rasanya aku dah out of topic la.

HAPPY 3 YEARS 6 MONTH dear!

kalau rasa tak suka entry ni silakan tekan butang X di kanan lappy anda. SEKIAN.

11 comments:

  1. comel nyer dua2 budak neyh :)
    semoga kekal selamanya dear :))
    amin amin amin.

    ReplyDelete
  2. waa..lame tu 3 taon 6 bulan..congratz dear.=)

    ReplyDelete
  3. comel . sweet je . jelesh . kerana saya masih seorg . btw happy anniversary 3 tahun bulan cik yaya && bf :)

    semoga cpat kawin . amin !!!

    ReplyDelete
  4. @fatin syamimi abdul rashid

    yaya doakan kamu cepat berjumpa pasangan yaaa~

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^