15 April 2011

semata-mata untuk muka saya sanggup beli apa sahaja.


Assalamualaikum,

harini 15/4/2011 MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH cuti!!! suka..dan secara automatiknya praktikal ku di sekolah kurang sehari. alhamdulillah. ini gambar semalam. sebelum nak blah dari sekolah kita snap-snap dulu, sebelum nak peluk cium guru besau kita snap-snap jugak. mmg cikgu yaya btol.

kenapa aku suka tangkap gambar. sebab semua ini sebagai diari aku bila dah tua atau bila aku sudah tiada. skema sungguh ayat itu. biarlah. harini aku nak kongsi dengan korang satu produk yang sangat besh. baru cuba 2 hari tapi dah rasa kesanyaa.. walaupun agak mahal bagi aku, tapi berbaloi-baloiiii..

inilah produknyaa




loreal white perfect radiance boosting double essence. harga rm 50++

Kelebihan selepas menggunakan  loreal ini ialah
-kulit rasa sangat lembut (plus2 makan dengan collagen)
-makin cerah
-kalau mekap nampak muka pink2
-pakai sebeum tidur dan boleh gak sebelum mekap
-kalau rasa nak cantik belilah

HAHAHAHA~ BUKAN ITU SAHAJA

VCO CATALYST

COLLAGEN CATALYST

kalau nak cantik kena makan 2 supplement di atas ni jugak. vco dan collagen. untuk cantikkan muka macam-macam benda saya beli. bukan semata-mata untuk cantik tetapi untuk kesihatan kulit dan menjaga amanah Allah SWT. kita sudah diberi amanah untuk menjaganya. jadi dengan sebaik mungkin mengikut kemampuan  perlulah menjaga apa yang telah diberi. sama-samalah kita amalkan yang positif.

jangan paksa diri. tetapi sabarkan diri. bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah. untuk berjaya hati kena kering. itu prinsip saya., butakan mata, pekakkan telinga, sucikan hati.
 (kenapa tiba-tiba aku matang ni) 
TIDAK!!!!!.hehehe..
sekian untuk hari ni. sayanggg korang!

 

9 comments:

  1. wahhh lepas nih yaya cantik la yee..mcm2 pakai.. :)

    ReplyDelete
  2. oh yeke yg loreal tu..nk cuba..tp tkut xkne ngn kulit kn..huu

    ReplyDelete
  3. tgk atas keserasian kulit.. hehehe

    ReplyDelete
  4. xberkemampuan lagi nk beli..
    hee

    ReplyDelete
  5. @Cik Ezy

    guna ape yang mampu dulu ye yangg..jgn pakse2 diri

    ReplyDelete
  6. wah,yaya memang comel.mcm ank dtk st nurhaliza.

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^