26 April 2011

memanglah kena mengorat itu besh. masalahnyaaa tak besh bila sudah berpunya. HAHAHA~

Assalamualaikum ~

Hye! harapnyaa semua sihat-sihat belako lah ye. maaflah blog sekarang keadaan tunggang langgang. sekarang bukanlah zaman berblog. sekarang zaman berstudy. hahaha sungguh ganas statement aku kan. biauuulah~

eh korang nak tahu tak. hari ini aku kena mengorat. ada ke patut si gemuk gedempol cam haku ni orang nak mengorat.bagi aku kisah kena mengorat ini cerita dongeng. bagi aku lah. sebab selalunya yang kena mengorat itu adalah orang yang cun, cantik, putih, seksi , dan mempunyai daya tarikan. aku ni apalah daya tarikan yang ada.haramm
INI MEGAN FOX. cantikkkan.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

TAPI!! DIA NI LAGI CANTIK!

SUBHANALLAH~ INDAHNYAA..


tapi yang kelakarnya. orang itu mengorang guna orang tengah. bagi no phone. dia suh orang lain yang bagi. hahaha kelakau la. pak cik orang tengah tu tak pandai berlakon. tanya soalan-soalan kelakar. best ke duduk kuala sungai baru? tade soalan yang logik ke? huhu pastu terus bagi no phone. tergelak-gelak aku. memang sangat kelakar time tu. usha-usha line clear ke tak. HAHAHAHA

bagi aku mamat tu mmg berani. sebab aku sendiri perasan dah dia duk usha aku jek. tapi aku wat bodoh je sebab malas la jadi perempuan perasan kan. rupanyaaa tekaan aku tepat sekali. ye memang dia memerhatikan aku. bukan aku nak bangga diri. tetapi kelakar. bila diri diperhatikan. esok aku nak senyummm je. wat macam tak de benda berlaku. kesiannn kat dia kan. aku dah berpunya. aku sayang kat pakwe aku sekarang. sebab dia menerima aku seadanya..time aku comot-comot. time aku kesusahan dia sentiasa ada. thanks sayang. saya sayang awak sangat-sangat. kalau tak takdelah kita sampai 3 tahun 5 bulan kan.

hahaha dah nampak muka kebapakan tuh. 



pengajaranya di sini. semua ini adalah dugaan bagi pasangan yang bercinta terlalu lama. aku sentiasa ingatkan pada diri sendiri. jangan permainkan perasaan orang kelak nanti kita juga akan binasa, terimalah insan yang menerima kita seadanya. pasti balasanya kebahagiaan. (wah! semakin matang ayat aku..hahaha)

p/s: kepada mamat yang mengorat aku tu terima kasih sebab berusaha tapi malangnya saya dah berpunya. HAHAHAH

2 comments:

  1. wah cik yaya kena ngorat..memang best kena ngoratkan..hihii...anyway cik yaya sy x jd ler nak membeli vco..sy mtak maaf byk2 ler cik yaya yer...sory sgt2..kesulitan amatla dikesali...

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^