09 April 2011

laporan ringkas praktikum saya.

Hari ini hari sabtu. best sangat-sangat sebab ini merupakan sabtu pertama sepanjang bulan ni saya free. boleh golek-golek dan tidooo puas-puas. kalau tak sekolah kesayangan saya suka buat program. saya sayangggg skolah. mmuwahh~

hari ni nak share ngan pembaca blog hari-hari praktikum saya di sekolah. korang perasan yang saya membahasakan diri saya selalunya aku kan. gedik sungguh. sebenarnya blog ni kalau dah lama tak menulis mmg macam kekok kan. siapa sokong? serius rindu nak menulis lawak-lawak macam dulu. tapi skrg tak boleh la otak dah beracun. hahha means tepu

ini gambar seorang guru praktikum yang penuh ketekunan

sini aku nak share dengan korang semua. hasil lukisan seorang budak autisme yang sangat aku suka. dia tiap-tiap hari lukis benda ni. so aku mintak lah satu. hehehe korang tanyalah pape pun tentang movie hantu kak limah dia hafal dialog-dialog dan gambar poster pun dia ingat. tak percaya! haaa korang tengok sini

translate kpd tulisan yang kurang nampak itu
kak limah sebagai yang jadi pelik menjadi dekat kampung pisang pelik husin bawa moto abi hurairah usop bawa dekat kampung pisang kak rambut dia macam mengerbang yang kak limah musalman che'nin sebagai tunangkan husin adalah selanjutnya.. HAHAHAHAHA~ sgt pening bila membacanya



comel kan. 

cuba tengok pipi aku yang semakin aktif. (means tembam.) huhuhu

ini pulak hadiah yang aku dapat dari anak murid aku shu qing. dia budak cerebral palsy. sangat baik. dalam seminggu mesti aku dapat hadiah dari dia. sedangkan aku jarang masuk kelas dia. bahagia sungguh jadi cikgu ni. 

ini pulak sandwich yang murid-murid aku buat. puas mengajar akhirnyaaa menjadi jugak. matapelajaran kemahiran hidup. part yang paling aku suka hanya memasak.

cantik tak? satu kepuasan apabila kita dapat mengajar budak masalah pembelajaran berdikari. 


yumyyyy..


time to eat!!!! 

3 comments:

  1. ngajar kelas pend. khas ke. opsyen apa?

    ReplyDelete
  2. yaya opsyen pndidikan khas ke? sy pnah gn kna wt kjian..tp untuk prasekolah pendidikan khas je..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^