02 April 2011

dah lama tak bagi testimoni VCO

Assalamualaikum,

dah lama aku tak update blog. kenapalah aku malas sangat. sebab praktikum kot. sebab tu makin malas. tapi akulah cikgu paling malas time praktikum, rancangan pengajaran harian pun terkial-kial aku buat. ahaha. jangan tiru sikap aku. aku mmg pemalas. macam kasau je bahasakan diri AKU, tapi itulah aku. tak reti nak cakap lembut-lembut.

orang kata kalau cakap lembut-lembut ni koya, tak pun poyo. dah la jangan merepek. semalam besh woo!! dah lama tak balik melaka, duk terperuk kat kuala sg baru ni mmg aku sawan la shopping kat JJ. perkara pertama dalam otak aku ialah ini

amacam? 6 ketul telan sorang. owh tidak. aku bahagi dua dengan skandal aku. hahaha


\
semalam sempat lagi shopping kat ETUDE HOUSE! sukaaa sangat2


sekarang ni ETUDE tengah ada sale nyahhh 30 %...50%..tu yang aku geram gi shopping tuh. cepat la gi beli. cepat2!! rugi tak beli time sale.

ingat nak pergi luar negara je ada passport? nak cantik pun kena ada paspot okay!

yayyy! dah ada 5 sticker. banyak lagi kena beli kalau nak dapat cash vouscher rm 50. huhuh kalau ada sesiapa yang nak beli kat etude calling-calling i ok! hahaha


OK sekarang baru aku nak tunjukkan testimoni VCO yang terbaru. kepada yang teringin nak turunkan berat badan sila baca sini!


UNTUK PENGETAHUAN SEMUA,kesan VCO ni bukan semua leh dapat kesanyaa..ada yang dapat kesan muka kkurang berminyak. ada yang dapat kesan berat turun. dan macam-macam lagi. aku tak leh janjikan keberkesan 100% yang penting kita mencuba untuk merawat masalah masing-masing.

SEKIAN LAPORAN MALAM INI. =)

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^