13 March 2011

Virgin Coconut Oil (VCO) yang sangat superb duperd

Assalamualaikum,

sekarang ni kalau bukak blog cik yaya je mesti tentang VCO. bila VCO je mesti cik yaya. aku tak tahu kenapa aku jatuh cinta sangat dengan VCO ni sampai rasa tak leh hidup tanpa VCO . sekarang ni pun stok VCO aku dah habis. adoiii rasa macam tak besh je bila tak makan. yelah sekarang ni permintaan VCO amatlah tinggi aku pun kena q untuk beli. hehe.

rugi siapa yang bermasalah tak mencuba. aku takkan promot produk yang tak berkesan. kalau tak berkesan kenapa sampai orang kena tunggu seminggu baru dapat barang. haaaa lu pikirlah sendiri.


perubahan yang paling aku suka ialah bila kitaran haid aku dah teratur sekarang. terima kasih VCO!!!

produk catalyst yang agak besh jugak sekarang ialah collagen. collagen catalyst yang murah tetapi perubahan mmg menakjubkan. aku nak cuba tapi tunggu duit banyak dulu. hahahah

pictures credit to cpm 



KALAU BERMINAT ?? nak VCO (39.90) or COLLAGEN (RM 59.90)
leh email yaya at babygorjes@gmail.com

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^