25 March 2011

TIPS happy 3 years 4 month momok!


Happy 3 years 4 month dear!!!!

walaupun dah 3 tahun 4 bulan tapi dah macam-macam benda yang berlaku untuk sampai ke tahap ni. yang penting tolak ansur dan banyak bersabar. HAHAAH selalunya lelaki la kena banyak tolak ansur. perempuan sebelum kahwin memang mengada-ngada. tapi bila dah kawan mengada-ngada insyaallah makin kurang. JANJI!

walaupun dah 3 tahun 4 bulan, sememangnya kena banyak berkorban. korban masa, korban duit, korban la apa yang patut. jangan yan tak patut. kalau tak sanggup berkorban sila tarik diri awal-awal untuk percintaan jarak jauh.

walaupun dah 3 tahun 4 bulan. semakin kenal dan semakin tak kenal sikap pasangan masing-masing. HAHAHA.biasalah kalau dah terlalu lama memang macam-macam dugaan TIPULAH kalau tade. jangan nak tunjuk bahagia sangat. bukan kekal pun nnti. so kena gaduh juga sekali sekala untuk test pasangan.

INI TIPS KE? entahlah..HAHAHA. happy 3 years 4 month! 
SEMOGA HUBUNGAN AKAN ADA ANJAKAN PARADIGMA SELEPAS 5 TAHUN. faham-faham la~

3 comments:

  1. Akak pn dah 3thn 8 bln, lbh 4 bln jer dr Yaya.. Juga percintaan jarak jauh.. Lps 5 thn nk kawen eh hehe~ Moga bahagia selalu k =)

    ReplyDelete
  2. hehe.congratz cik yaya.
    me & specky bawu 1 thun 8 bln..
    tlalu bnyk dugaan.haha
    PJJ jugak (percintaan jarak jauh) kihkih

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^