16 March 2011

testimoni VCO lagii..rugi kalau tak baca dan tak cuba VCO!

Assalamualaikum,





Harini nak cakap pasal VCO pulak. ada testimoni yang sangat dan super duper besh. tentang
VCO . menyelesaikan masalah kulit berjerawat dan berminyak. tak percayaaaa?

HAAAAA ini buktinyaa!








.
..
.
.
.
.
.


picture credit to catalyst

Pn. Nor Shahida Hussin
Kepong , Selangor Darul Ehsan

Problems:
Pimples and Acne Problem

Product :
VIRGIN COCONUT OIL - in softgel capsules

"Seriously im really appreciate ur product..it makes me more confident see my client without make up..now, i dont have pimples at my face just after 3 days taken your product..after this, i want to buy your Collagen to help reduce my scar..thank you catalyst!!"




So, kepada yang mempunyai masalah seperti di atas seperti berjerawat, berminyak boleh la try VCO, dengan izin Allah kulit muka akan kembali pulih. dan kalau nak lagi berkesan leh try collagen catalyst pulak. mmg besh! awet muda youuu..


HARGA??


murah je rm 39.90

10 comments:

  1. WAHH HEBAKK LAH HORMON BADAN DEA, WITHIN 3 DAYS JEE.

    ReplyDelete
  2. serius adah tertarik..muka adah tak berjerawat sangat ...tapi berminyak je..bila dok kat ofice..dah macam minah endon dah..masuk ofice elok je muka..nanti time rehat..dah macam tnah gersang..sesuai tak adah guna?

    ReplyDelete
  3. dah 2 mggu telan VCO ni..rse kulit dh krg bmnyak..^__^

    ReplyDelete
  4. @Syuhadah Razali

    sgttt sesuaii..mmg kurang berminyak dah muka yaya skrg

    ReplyDelete
  5. rasa macam nak try..nanti pape adah inform yaya ok..

    ReplyDelete
  6. Puteh kot! Shag baru dpt. Tak sabar nak cuba lah Yaya sayam. Hehe ;D

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^