26 March 2011

siapa nak bagi rm 8.85 free-free haaaa? meh gtau aku. HEARTBEAT je yang baik hati tauu. HAHAHA

Assalamualaikum,

hari yang amat penat. tapi kepenatan tu hilang bila dapat email dari HEARTBEAT. hehehe..SAYANGGG HEARTBEAT. hehe time nilah syggg..kalau tak dapat duit aku memang tak sayang.

aku dapat email ni. besh!! jadi refferal je pun. dapat rm 8.85 tak payah buat apa-apa pun beb. mula-mula aku tak percaya heartbeat ni bagi aku duit. yelah dari mula buat rm 0.65 sennnn JE. geram gaks! tapi akhirnyaaa bila tiba-tiba menjadi referral terus dapat rm 8.85. sukaa!





ini buktinya. so kalau nak duit kenalah rajin skit. bukan macam aku ni malas. ni pun sbb lucky je ada orang jadikan aku refferal. tak perasan kot. hahaha. thanks ye tuan or puan




orang dah beratus-ratus cash out. aku rm 9.49 dah kecoh. bukan nak kecohhh la cuma nak kongsikan dengan blogger baru dan bagi semangat sikit. janganlah pk bkn2. tak baik lah. 
biar muka hitam jangan hati hitam. SEKIAN.

1 comment:

  1. sungguh bertuah...
    saye dpt 28 sen je kot..
    haha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^