06 March 2011

review make up etude. face glam.

Assalamualaikum,

Pagi yang indah harini dimulakan dengan mengidamkan roti canai okeh! sementara menunggu kawanku meah bersiap aku taip la entri yang tertangguh-tangguh ni. sekarang ni semangat berblog teramatlah kurang disebabkan anasir-anasir assignment yang sangat jahat. hahaha.

harini aku nak kongsi dengan korang satu produk yang super duper besh! yang boleh buat muka korang bersinarrrrrr...licinnnnn...dan berseri-seri..wah! apakah produk yang boleh atasi VCO tuh? eh tak..produk ni xleh atasi VCO sbb ianya hanya sementara dan luaran. manakala VCO sentiasa dan kekal untuk menjaga bahagian dalaman.

produk yang aku maksudkan itu ialah ini

Golden Ratio : Face Glam 

fungsi face glam ini ialah untuk menampakkan make up korang smooth dan licin. boleh campur dengan foundation ye baru rata. harga dalam RM 49.90 kot. haha tak ingat la pulak.

lepas tu yang kelakarnyaaa kalau nak dapat benda ni free gift
.
.

set skincare O2 etude house.

kena tambah lagi  rm 0.10 sebab syaratnya kalau nk free gift ni pembelian kena rm 50 ke atas..so aku pun godek-godek la benda lain..yang boleh digunapakai dan murah. then aku beli benda ni pulak

sponge foundation etude RM 5.90

nak tambah RM 0.10 je. tapi beli barang smpai lima ringgit. huh! mane la ada barang kat etude jual harga rm 0.10....huhu itulah taktik perniagaan ok.

secara tak lansungnyaaaa. aku sangat puas hati dengan terapi shopping aku ni. sebenanrnya byk lagi benda aku beli tapi malas nk show off nnti org kata ntah pape dak ni. hahah aku kongsi produk ni utk kebaikan korang jugak. untuk kecantikan semua yee..


bahagian atas face glam ni ada foundation sikit.


eh ini ape pulok?

berekor2 lak haihhhhh,,


hahahaha sotong goreng faa..or bahasa lain nye ika karage. hahahaah..sedap wooo beli kat jaya jusco.ini pun nak review gak ke cik yaya????

p/s: segala mak nenek annoying thanks baca blog aku. aku leh trace korang lah. hahahaa!! thanks beri perhatian kat aku.

KATA-KATA HIKMAH HARINI UTK TATAPAN SEMUA
Allah bayar cash je utk setiap kesalahan yang dirasakan setimpal dengan perbuatan

6 comments:

  1. cam menarik je brangan kt etude nih
    terliuq tgk sotong goreng tuu ;)

    ReplyDelete
  2. Yaya sayam! Nak beli VCO. Tapi Shag tak ada FB. Tapi, Shag nak beli bila duit MARA dah cashkan :P

    Btw, Jaya Jusco mana wujud dah. Skrg tinggal Jusco je. kekeke.

    ReplyDelete
  3. itu face glam yang kaler pink eyh?

    ReplyDelete
  4. fyna teringin nk beli ni..tp kalau masuk je bila org yg keje situ ikut bontot je terus xjd beli..haha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^