29 March 2011

perjumpaan yang tak dirancang memang akan jadi. kalau rancang-rancang takkan jadi

Assalamualaikum,

korang nak tahu, menjadi cikgu praktikal memang kerjanya mengalahkan CEO syarikat kicap okay. huhu. memang amat penat. tapi aku ambil semua ni sebagai hobi semasa lapang. hahaha! entah apa-apa . aku baru je lepas berjamuan ni. perut ni dah macam-macam makhluk ada. makhluk itu ialah makanan.

aku rindukan saat-saat tidur di dalam bilik dengan menutup tingkap, langsir dan membuka kipas sampai 5. peeerggh masyukk beb. tak perlu fikir apa-apa. cuma fikir tentang nikmat tido.

eh au nak cerita pasal pertemuan yang tak dirancang sebenarnyaaa. serius semalam aku memang bertuah. sebab aku dapat jumpa idola aku. wah2!! idola means sifu. sifu for my mekap, sifu for my business. ce teka. ce teka. hahahha.

kalau siapa yang pandai, boleh teka aku akan tunjukkan gambar. kalau tak de siapa yang dapat teka malas r letak gambauuuu..

HAAHAHAHA cepat teka!

OKAY..aku sambung entry kat sini je lah yee..malas nk buat banyak-banyak entry

so here da picture. aku tak tangkap gambar banyak pun. jumpa pun tak sampai 15 minit. sebab kak cpm just nak hantar VCO dan COLLAGEN kat aku je. hehehe..dah kebetulan dekat. so jumpa lah kejap.

1st time tengok tu WOOOWWW~~ mmg muka macam anak dara beb. gebusss..licin. kalau dalam gambar licin dan gebu, realiti mmg lain. lagi super duper chantekk..suka sangat tengok dia. sekarang lagi bersemangat nak menjaga kulit .
*****

aku rasa macam orang kerdil je. hahahaha pendek gila. aku mmg ketot pun. jangan jeles. hahahaha!!

aku berasa sangat bertuah sebab ramai yang teringiinnn gila nak jumpa dia. tapi aku bersyukur dengan segala apa yang aku ada sekarang. cuma perlu sentiasa diperbaiki dan berubah untuk kebaikan.

KALAU NAK KULIT CHANTEKKKK MACAM CPM HONEY NURHALIZA. JOM AMALKAN VCO DAN COLLAGEN.

harga VCO CATALSYT             - RM 39.90
harga COLLAGEN CATALYST - RM 59.90

9 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^