13 March 2011

orang lain dah bertunang memanglah terasa kejelesan itu. tapi itu semua hanya mainan perasaan

Assalamualaikum,

happy sangat-sangat sebab akhirnya kawan sekelas aku ada yang bertunang lagi. haiiihhhh untung korang kan. semoga berkekalan ke jinjang pelamin ye..atif dan nasrul.



selendang dan mutiara atas kepala tu idea aku lah. haha kretip tak. ingat nak pakai cmtu time aku nanti tp tak pe aku akan cari idea bombastik lagi. 


TAPI..

sapa yang nak tunang ngan aku. hahaahhaha

hello kitty dah tunang ke belum ek? jom main tunang-tunang. hahahaha


6 comments:

  1. waaa bestnye.nak tunang gak..tp pasangan ni nmpak muda lagi..

    ReplyDelete
  2. wah... atif dah tunang... jeles2... cammane ni.. bile la plak tyme akq... cam lmbt lagi jek.. tungu yaya dulu la ehh... hahhaa

    ReplyDelete
  3. cantik...memang kena..

    mmg sgt kreatif awak!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^