11 March 2011

haid anda tidak teratur?

Assalamualaikum,

kini aku kat rumah dah. rasa hilang segala tekanan bila di rumah. tak perlu nak fikir pasal masalah-masalah yang remeh. so kat sini aku nak kongsi satu kisah benar. kalau rasa nak baca leh teruskan tapi kalau tak nak. its ok

rasa macam pelik je bila dah lama tak menaip ni. kesian dengan blog aku ni. terpinggir.

dah-dah tak perlu nak sentimental!

SEKARANG AKU NAK CERITA.

aku tahu cerita aku ni memang memalukan diri aku sendiri. tapi zaman sekarang orang lebih bersikap terbuka dan lelaki juga perlu mengetahui masalah wanita rite? sesetengah wanita mmg mempunyai masalah kitaran haid yang tidak teratur, bila kitaran haid tak teratur ianya seperti satu masalah dan boleh menyebabkan wanita tersebut tertekan. SEBAB nyaa. dia merasakan dirinya tak normal. sangat sedih bila wanita-wanita lain setiap bulan OK je. tapi dia selepas 3 bulan baru OK. sendiri faham la OK tu ape. hahaha

tapi selepas dia mencuba VCO alhamdulillah kitaran haid normal kembali. hanya makan sebulan selepas itu kitaran pun ok. bulan 2 period bulan 3 pun period cuma lambat beberapa hari je. tapi syukurrr sangat-sangat. rasa seperti wanita normal kembali

so tujuan aku kongsi masalah ni ialah untuk memberi pendedahan kepada wanita di luar sana.VCO terlalu banyak khasiatnyaaa..so kalau ada masalah yang sama boleh lah try VCO utk sebulan dahulu. anda akan merasai kelainannyaa

BERMINAT? email me babygorjes@gmail.com

2 comments:

  1. yup cik yaya.

    my period olso unstable..
    suke ati dy nk dtg x,kdg 4 5 bln skali
    bile mari skali ngn pakej sengugut!
    katil je la teman terbaik. >_<

    tgh tgu cik yaya post vco.hehe

    ReplyDelete
  2. betol tu cik yaya..hr tu makan esok lusa nye trus piyed..huhu mmg berkesan! nk order lg tp irine ckp stok tak cukup plak kan..hurmmmm kne tggu.... =(

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^