23 March 2011

berjaya hamil setelah mengamalkan VCO CATALYST selama 2

Assalamualaikum,

LATEST TESTIMNONI!!! alhamdulillah..ada yang berjaya hamil setelah mengambil VCO CATALYST selama 2 bulan. sangat menakjubkan. 

setakat ini lebih kurang 4 pasangan yang aku tahu sudah hamil setelah mengamalkan VCO CATALYST beberapa bulan. alhamdulillah Allah murahkan rezeki. eh macam aku pulak yang hamil. HEHE.aku tumpang gembira je. 




so kepada pasangan yang mempunyai masalah untuk hamil amatlah disyorkan untuk mencuba VCO CATALYST ye. mana tau rezeki selepas mengambil VCO CATALYST

KALAU BERMINAT LEH PM YAYA DI FB OR EMAIL babygorjes@gmail.com

PERHATIAN : apa yang aku lihat sekarang ni terdapat ramai back out buyers. masa nak beli beria-ria suh simpan la. bayar nanti la. lepas seminggu SENYAAPPP je, ok aku cukup benci melayan orang seperti itu. kalau rasa betul-betul nak mencuba je email kalau tak jangan buang masa. aku bukan apa nak tanya boleh tak kisahhhh..tapi ini MAIN-MAIN.


2 comments:

  1. Pergh~ Alhamdulillah rezeki masing masing. Hehe. Tak sabar pulak turn Shag nt. Ceceh. Cakap macam dah kahwin :P

    Pulak? Moga Cikgu Yaya sayam ni tabah ye. Biasalah. Adat perniagaan online neh ;)

    ReplyDelete
  2. bagus ni..boleh rekemen kat sorang kawan ni.Kesian dia,dah lebih 5 tahun kawin tapi belum nampak rezekinya.

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^