13 March 2011

ada yang prihatin telah bertanya

Assalamualaikum,

ramai yang prihatin terhadap diri aku sekarang ni. sungguh bertuah badan..kalau tak mana ada orang nak tanya soalan macam ni

'kate makan vco, asal muka makin teruk?'

terima kasih la mak limah sebab bertanya soalan yang amat prihatin ni. untuk pengetahuan kak limah, aku sekarang sedang mengalami apa yang setiap perempuan alami setiap bulan jadi tak peliklah la kalau muka makin aktif dengan jerawat. ditambah dengan tekanan-tekanan sebelum cuti. assignment berlambak-lambak jadi tak peliklah muka aku makin teruk. lagipun muka aku mmg sedia teruk. mmg tak cantik aku sedar. hahaha..aku makan vco ni pun niat aku satu je untuk memulihkan masalah dalaman aku. bukan nak cantik cun meletop kebabommmm..kalau tiba-tiba cantik makan vco ni alhamdulillah..

tapi lepas makan vco ni ada pulak orang teka umur aku 17 tahun. alhamdulillah lagi..amin..awet muda la nampaknya. untuk pengetahuan puan yang prihatin. aku tak tahulah sama ada aku kenal kau ke tak tapi kalau aku kenal aku tahu siapa kau. tak payah nak sorok-sorok. hahahah. nak stalker aku. caiittt!! hati busuk mulut longkang. hahahah..




fakta entry ini ialah,
*muka aku memang teruk sejak dulu. bukan makan vco tiba-tiba leh jadi bidadari.* sekian.

khas untuk
puan prihatin yang tak berani nak tunjuk diri *anonymous*

3 comments:

  1. cik yaya cute ler...biarla dia nak kata apa pun cik yaya..bersabarla.

    ReplyDelete
  2. yup maintain cute^^...dont worry yer..

    ReplyDelete
  3. eh.kenapa awak comel sgt?hehe.picit pipi tu buleyh?

    comel :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^