15 February 2011

update about VCO. rugi tak beli woooo.


Assalamualaikum,

jam dah 1.29 pagi. serius tak boleh tidur. adakah sebab VCO? hahaha tidak lah sebab aku memang tidur lewat. tadi aku baca wall akak cpm. wahhh semakin dasyat testimoni-testimoni pengguna VCO. mesti korang nak cakap.

'ek eleh..budak ni promot produk ni sebab nak untung'. eh tipu lah kalau aku cakap tak nak untung. TAPI itu bukanlah niat pertama aku. niat aku ialah nak panjangkan perkongsian produk terhebat ni dengan korang semua. kak cpm dah kongsi dengan kita produk yang murah tapi berkualiti. tapi masih ada yang ragu-ragu nak cuba.

TESTIMONI TERBARU
-muka kurang berminyak
-lebih bertenaga
-muka tak sunburn, sebelum ni suburn teruk
-bekas jerawat makin hilang (i likeee)

cuba korang bayangkan. sampai bila korang nak hidup dalam bayangan tuh. kalau tak cuba tak tahu kan. tapi kalau dah cuba takde effect tu barulah stop. mungkin tidak sesuai dengan badan anda atau pun kena 2 , 3 botol baru berkesan. TEMANYA..korang kena mencuba.

takkan lah aku nak tipu kan. si irene yang comel tu pun makan. kakak dia makan. abang dia pun makan. takkan la nak menipu pulak. semuanya testimoni positif setakat ni. so marilah mencuba!! mencegah adalah lebih baik dari mengubati.

3 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^