24 February 2011

testimoni VCO secara lisan.

Assalamualaikum,

korang mesti pelik kan. apalah yang aku ni merepek tengah-tengah malam ni. tak habis-habis dengan testinmoni..tesstimoni..aku bukan apa tentang yang peribadi ni orang bukan nak tahu sangat. rasanya macam blog ni dah boleh tukar nama kot.hahaha sampai begitu sekali.

tapi aku tertarik dengan kata-kata ben ashaari entry terbaru dia. hehe kata-katanya berbunyi spt ni

Untuk mulakan sesuatu tu mmg bukan mudah.. tapi jika dah mula , jangan patahkan semangat ! Kerana sekali patah untuk menyambungnya , bukanlah mudah ...


betul..sangat-sangat betul kata-kata tuh.


opsss!! jap laki i call..kacau tol! baru nak feeling tulis entry.. hahaha..


ok sambung balik..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



tapi testimoni secara lisan tuh dah bertukar ke fb sekarang..sebab kawan aku baru je post testimoninyaaa..sukaa!!



testimoni kwn aku. thanks yawww
.
.
.
.
.
.
.
.

ni pulak testimoni aku. hahaha nak juga..mane adil korang je ada testimoni..





okay ini pulak produk catalyst keluar dalam akhbar harian KOSMO 2010..


oopsss terlupa pulak nak pomot.






KALAU NAK PRE ORDER OR TANYA PAPE SOALAN MENGENAI VCO LEH PM YAYA DI FACEBOOK YE.. KLIK SINI



1 comment:

  1. OH, I pun ada gak order vco, tapi dengan irine, she sold this product too ;)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^