20 February 2011

testimoni tentang blog cik yaya??


Assalamualaikum,

Apaaa!!! siapa berani buat testimoni tentang blog aku tuh? ingat VCO je ade testimoni. hahaha rupanya blog aku ni pun ada testimoni. haiiyaa..

hehe sebenarnya bukan testimoni ye sayang-sayang semua. tapi ini ialah antara koleksi slogan untuk contest kami seiras yang yaya kumpulkan. sayanglah nak delete. so yaya letak sini sikit-sikit dulu..nnti baru leh delete kan. ni kira seperti penghargaan kepada blog aku lah sebab mereka sudi memeriahkan contest aku tu.

tapi yang aku peliknyaa..pemenang tempat pertama dan kedua tak bagi respon lansung. tak hadiah ke? huhuhu penat-penat aku balut. yang saguhati dah bagi details. kecik hati aku. its ok la. tade respon dlm masa 2 minggu burn la hadiah. hadiah utk diri aku je lah. hahahhaa

so jom kita baca-baca sikit slogan-slogan terpilih untuk koleksi 1. hehehe

Butterflyana

Saya suka blog The Chronicles Of Yaya kerana entri-entri dalam belog ini berkonsepkan santai, personal dan menghiburkan. Selain itu, belog ini juga menjadi belog kegemaran saya kerana layoutnya yang berwarna pink! Sungguh sedap mata saya memandang ditambah lagi dengan susun atur widget yang nampak sangat kemas dan tidak serabut. Setiap kali Cik Yaya update, saya sentiasa rajin tangan untuk kelik entri baru dan membacanya!


Shizuka

Saya suka blog The Cronicles of Yaya kerana blog nya yang sweet manis-manis pinkish lembut gitu dan mempunyai font yang sangat comell saya suke sungguh menarik perhatian pabila pertama kali membaca blog ini. Selain itu blog cik yaya juge mempunyai entry yang pelbagai, rase best je bile bace, seronok, tidak terlalu berat dan juge mempunyai input yang berguna

Sumpit


Saya suka blog The Chronicles of Yaya kerana ianya 3S; Simple, Sempoi dan Superb bila ada ladybugs yang Shanteqq

dan yang paling penting ada contest untuk menghargai diri sendiri.

Alyah

SAYA SUKA BLOG THE CHRONICLES OF YAYA KERANA BLOG BELIAU TERSANGAT LAH CANTIK DAN SIMPLE SBB TIDAK PENUH DGN WIDGET YANG AKAN MENYUKARKAN PARA READERS UTK MENERJAH KE BLOG BELIAU. SAYA AMAT TERTARIK DGN HEADER DAN JUGA KOMBINASI WARNA YANG ADA PADA BLOG THE CHRONICLES OF YAYA. TAMBAHAN, OWNER THE CHRONICLES OF YAYA TERSANGAT LAH KREATIF DAN COMEL LOTE ORANG NYA. BETUL KAN CIK YAYA?


Nabilah
"Saya suka blog The Chronicles Of Yaya kerana , blognya cukup menarik beserta setiap post yang diterbitkan sangat santai dan tidak terlalu bosan untuk di-baca . Selain itu , saya amat tertarik dengan header begitu juga dengan blog beliau . Oleh kerana saya meminati warna pinky-2 gitu . Malah , blog beliau cukup teratur dan setiap widget tersusun dengan kemas . Beliau juga sangat comel dan mata beliau sungguh cantik , seperti blog kepunyaan beliau yang sangat cantik .


Aja
Saya suka blog The Chronicles Of Yaya kerana blog cik yaya pinky! like2..sgt sejuk mate memandang..hik2..header cik yaya cute lah!simple je..tp sgt cantik..*sbb kale pink!
 walaupon baru je terjah blog cik yaya..boleh dikatekan blog cik yaya di antare blog yg de bez!

Lina
               SAYA SUKA BLOG THE CHRONICLES OF YAYA kerana blog cik yaya berwarnaPINK
dan cik yaya bermata bolat..bolat e2 menawan :))))


PATEN
saye suke blog THE CHRONICLES OF YAYA it's nice to read, kemas dan 
saye rase ia berpeluang utk mnjdi BPM dan sye menyokong ! 
and i think it would be nice if we're going to be friend and i like it !

WAN HAZEL

Saya suke blog The Chronicles of Yaya kerana Blog nie wat kontes yang menarik nie..


IKA
saya suke blog THE CHRONICLES OF YAYA sbb saya baru dpat mengenali die lepas join contets ni...so utk perception pertama saya pada dia,hope bole jadi kawan sampai bile2... =


Pja
Btw, saya suka belog The Chronicles of Yaya kerana dia kawan saya! Eh, tak, tak. Sebab belog dia pink dan cun sangat. *ada gaya ambil hati tak?*  Lepas tu cik Yaya punya belog ni simpe but nice. Kira semuanya tersusun dan siap ada pink blogger punya club oh! Tak percaya korang semua boleh pergi ushar belog dia sekrang jugak. Rasa comel je belog dia ni. =) Cukup-cukup! Puji banyak-banyak nanti susah pulak dia nak balik kampus sebab kembang semangkuk! Kidding!

2 comments:

  1. betul la..blog kamu ringkas dan cantik.... :)
    wpun sy tak minat pink, tp blog yaya ni comellah :D

    ReplyDelete
  2. yayaya ! shntek :) walaupon x bape sgt minat pink tp leyh la layan ngan wane ney ! hehehe :) comel && nice .. seperti tuan pny belogg ni >_<




    p/s : leyh follow sy x? this my new link : http://mashmellowstrawberry.blogspot.com/ TQ !

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^