27 February 2011

ramai yang bertanya soalan ni ?

Assalamualaikum,

ianya tentang VCO yep. sila jangan bosan. soalan ni selalu ditanya oleh pelanggan-pelanggan.

VCO ni sapu kat muka ke? makan?
VCO ni kita makan then sapu kat muka camane tuh?
macamane nak sapu kat muka?

macam-macam jenis soalan yang aku dapat. tapi aku rileks je jawab. hehehe..

tapi..tapi..tapi...sebelum tuh baca dulu perbualan di bawah ini!!





terujaaaaaa tak? hehe..

so sekarang ni aku nak ajar kome sume cara-cara nak lumurkan VCO kat muka. sonaanggg je aih. tapi biasalah. manja pelanggan2 vco ni.

tapi takde gambau la eh.

mula-mula
-ambil VCO dari botolnya. (hahahaha ini pun kena ajau eh?)
-kemudian gunting di hujung kapsul VCO
-lepas tu picit dengan slowwwww..dan minyaknya lumur kat muka
-dah lumur tu urut-urut sikit muka pastikan semua bahagian kena kecuali mata ek.nnti pediyhhh.
-kalau nak letak kat bibir pun boleh. bg halusssss..
-kalau nk sapu-sapu kat rambut pun boleh lebih lembutttt..

OKAY SEKARANG DAH FAHAM KE BELUM? benda ni tak wajib pun buat. tapi kalau ada masalah jerawat...parut..kulit keringg...bersisik..or tade kulit? bolehlah try cara ni. boleh membantu selain makan kapsul tu jek. hehehe



SELAMAT BERAMAL~

2 comments:

  1. ooh..
    camtu ke..
    x sbr nak beli vco nie..
    nk hlgkan prut jrwt kat muka..
    hehe~

    ReplyDelete
  2. haha.. sy memng pelanggan yg manja :P

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^