26 February 2011

pernah tak korang tengok perempuan pemalas dan rakus macam ni?

Assalamualaikum,

sila abaikan entry tadi. aku main-main jek tak majuk pun. pe barang nak majuk-majuk. wat tatau sudah. itulah prinsip hidup aku sekarang. AMBIL SIKAP BERKECUALI. macam negara-negara berkecuali. hahahahah! itulah aku sekarang. butakan mata, pekakkan telinga. bersihkan hati. wahhh!! tak boleh blah motto hidup aku.

*KALAU ADA ANONYMOUS YANG SEDANG BACA BLOG AKU NI , TERIMA KASIH*

entry ni banyak gambar ganas-ganas. so kepada yang mengalami masalah sakit jantung. or yang sedang mengandung fikirlah 1000x kali sebelum baca entry seterusnyaa sebab aku taku ada yang bersalin awal.

korang pernah makan mempelam tak? kenapa la tanya soalan tahap UPSR ni kan. mestilah pernah kan. tapi korang pernah tak makan gaya aku makan ni? 

MACAMANA CIK YAYA MAKAN?


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 ni namanya anak dara pemalas.

dalam bilik takde pisau.

sbb tu terpaksa makan gaya bebas ni

cantik je aku makan kan. dah macam bunga apa jek


last but not least. hahahah hilang kulit-kulit bagaiii..


tapi kalau tak masak aku makan je kulit tuh. disebabkan telah masak so aku buang kulit tuh. makan isi jek. sebenarnya aku tak pernah makan cmni. tapi dah kawan-kawan aku ajar. inilah faktor pengaruh kawan-kwan amat kuat ye.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



pesal? tak puas hati ngan aku. ader aku kesah~ hahahahah!!

PRINSIP HIDUP : BERSIKAP BERKECUALI
MOTTO HIDUP: BUTAKAN MATA, PEKAKKAN TELINGA, BERSIHKAN HATI.

5 comments:

  1. Ha! inilah persamaan yg d cari! pernah jer cik yaya oi. mase kat ostel.. hahah.. :D tp sedap ot jd pemalas mcm tu. haha. :D

    ReplyDelete
  2. selalu gak buat masa umur mcm cik yaya... tapi lepas tu habis mengelupas keliling mulut...mcm melecur...

    ReplyDelete
  3. hehe...terasa masam2 manis kat dalam mulut ni..biasala makan macam ni dulu.

    ReplyDelete
  4. gigi tak cukop kuat nak buat mcm tu . hehe ~ tp akan diusahakan :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^