10 February 2011

mak cik 'ELOK-ELOK' selipar jamban saya pun nak ambil ke? mana saya tak hangen..

credit to google!
(selipar purple itu adalah sebijik seperti selipar aku)

Assalamualaikum,

ini mungkin bukan entri berapi macam maggi berapi tapiiiiii kepala otak aku berapiii bila MAK CIK ELOK-ELOK kutip selipar jamban aku. HAHAHAHA. mesti korang tertanya-tanya apa kes la ko ni mengamuk-ngamuk dalam blog. tak profesional lansung. ok jawapan aku. SUKA HATI WA. ish..ish..kasaunya ayat..lepas entri maggi berapi ni aku cakap lembut-lembut lah balik. mcm donut..lembut-lembut tuh.
credit to google 
(masa nak beli dulu selipar pink cmni tade...dah habis saiz) sadiss

DEFINISI SELIPAR JAMBAN,
menurut cik yaya (2011), selipar jamban merupakan sepasang selipar yang amat diperlukan oleh semua manusia untuk kegunaan ke tandas. selipar jamban amatlah penting untuk pergerakan seharian. sama ada ke bilik kawan, ke surau atau ke mana-mana sahaja. selipar jamban amatlah tidak wajar di letakkan di dalam bilik ketika kuliah kerana selipar tersebut mempunyai kuman-kuman bakteria-bakteria mahupun kulat yang merbahaya untuk kesihatan. tetapi malangnya selipar jamban amat disukai oleh mak cik ELOK-ELOK.

HAHAHAH. amik kau. aku tak puas hati kenapa dia rajin sungguh mengutip selipar jamban itu. yaaa aku tahu dia tak bagi letak kat luar bilik ketika kuliah, tapi ada logik kah? selipar tu kotor la beb. fikir la sikit. tolak ansur la. kau tade keje cari keje nape? nak dapat anugerah staf cemerlang la tuh.

mak cik ELOK-ELOK. saya cukup tak suka mulut kau~ DEFINISI AKU LAGI. mengambil duit aku secara tidak sah akan membuncitkan perut si pengguna duit tersebut. sekian.

7 comments:

  1. ha,,ha,,cik yaya yg comel nie daa marah,,,sbr yew cik yaya.,

    ReplyDelete
  2. selipar toilet !
    berbahasa sikit ayat tu !
    heeee~

    ReplyDelete
  3. haha..same la kite time d0k h0stel dulu..
    cleaner ind0n maen rembat harta benda bbudak..
    saket ati bt0l..!

    ReplyDelete
  4. ayok...cik yaya da marah...
    rilex cik yaya...sbr2...
    nnt beli slipar pink baru erk...=)

    ReplyDelete
  5. hahaha!

    sabar sajja lah cik yaya...

    ;p

    ReplyDelete
  6. lain kali beli mangga knci selipar tuee

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^