15 February 2011

kerja 4 in 1. kira duit t-shirt GBP, kira duit VCO, buat laporan terapi, dan update status FB


Assalamualaikun,

adakah aku telah menunjukkan sindrom-sindrom akan sewel, baru 2 hari menjadi agen VCO. kelam kabut juga aku. hahaha biasalah orang tak pernah  berniaga modal besau. tetibaaaaa je kan. haa kan dah serabut.

aku memang jenis tak boleh buat satuuu je kerja dalam satu masa. kalau boleh aku nak siapkan semua dalam satu masa. tulah terjadinya kerja 4 dalam 1. selalu 3 dalam 1 je, tapi aku spesel case sikit. alhamdullilah tempahan VCO makin ok. tapi tak se OK hari pertama la. hari pertama ramai gak. hari kedua bolehlah. alhamdulillah..aku akan bertahan smpai mana aku larat la.

masa ni aku tengah dengar mp3 volume paling maximum. untuk menghilangkan tesion. aku tak boleh buat kerja dlm keadaan senyap kalau tension. buttt!!

aku nak tambah lagi satu kerja la iaitu update blog. wahhh 5 in 1 job beb. memang gilalah!! syabas Nur Hidayah. anda telah menjadi superwoman harini. semoga semuanya dipermudahan dan target tercapai. aminnnnn..

p/s: tak rugi beli VCO sebab semakin banyak testimoni yang bagus kat FB kak cpm tau!! rugi pada yang tak beli.
 

2 comments:

  1. cik yaya... nk beli tshirt gbp.. mcm ne yea? tak jumpa entry pasal tu...

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^