16 February 2011

kadang-kadang jiwang itu perlu untuk meredakan perasaan. (geli okay)

Assalamualaikum,

satu je perkataan aku nak tulis harini iaitu PENAT. penat tetapi puas dengan kerja yang dilakukan. kepada sampah-sampah yang sentiasa dengkikan aku terima kasih. harini aku dapat semangat baru. sebab kau aku lagi kuat. makin kau tak suka aku makin aku kuat. kau je yang makin lemah dah tak berakal. kesian cow..cow..

HEHE. okay cukup entry beremosi dan penuh tanda tanya. siapakah COW itu.?? kalau baca terasa kau lah COW itu. senang cerita.

urmmm..jahat kan aku cakap macam tu. tapi aku bukan orang yang kuat semangat sebenarnya. hanya dibuat-buat kuat untuk mengubah diri. hanya berpura-pura menyukai mereka untuk meredakan keadaan.walaupun sebenarnyaaa HARAM...aku dan COW tak sama.

jom dengau lagu ini untuk mood berjiwang-jiwangan



bukan suka sangat pun. tapi boleh lah. hehehe

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^