22 February 2011

inner ropol-ropol dah turun harga? RM 10 jekkk.

Assalamualaikum,

harini aku dengan baik hatinya nak buat jualan happy hour!! sebab apa saya happy sebab saya rasa lebih tenang sekarang.

so dengan tak malunyaaa . hahahah aku nak turunkan harga inner ropol-ropol ni


purple gelap -sold out
biru cantik- 1 available
oren cantik- 1 available
shocking pink - 2 available
purple- 1 available

so kepada yang berminat hanya RM 10!!! RM 10 SAHAJA!!! kalau berminat leh email yaya di babygorjes@gmail.com. or pm kat fb pun boley..cepatttt jangan lepaskan peluang..tinggal beberapa helai de lagi..shocking pink itu sangat chantekkkk

5 comments:

  1. saya org baru dalam dunia blogger....saya menjalankan perniagaan beg deuter harap kawan2 dpat membantu membantu saya dalam meningkat kan perniagaan saya..

    ReplyDelete
  2. hye...
    nanti la sy beli...
    hikk..

    jom join contest mashi..

    http://penyisirrambut.blogspot.com/2011/02/contest-lompat-si-katak-lompat.html

    ReplyDelete
  3. lawa2 la...tp nk pkai inner tu nnt muka nmpk bulat,,

    spe2 yg nk Kaspersky internet security 2011 blh lawat blog sy nanozast2u.blogspot.com...harga dh turun sehingga hujung bln 3 iaitu RM20 utk 1user.

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^