19 February 2011

.entry khas :cara pemakaian inner ropol-ropol.

Assalamualaikummm..

harini aku buat entry khas lagi hahah. khas konon. disebabkan dah nak dekat 5 orang tanya cara nak pakai inner ropol-ropol ni. so aku pun merelakan lah diri tangkap gambar sendiri. baru lepas kursus ni. aku kan tak suka tangguh-tangguh kerja (bajet gila)

inner ni bila pakai lebih nampak stylo. so baik la kita membeli benda ni time tengah hot-hot ni. kalau dah lama-lama orang dah tak heran inner ni. aku suka benda yang up to date ttg shawl. aku cepat  bosan dengan shawl yang lama-lama. so inner pun cepat bosan lah. inner aku dah melambak-lambak sampai tak tahu nak pakai silang macam mana lagi dah.

eh lari tajuk. aku nak tunjuk la kat  korang cara pemakaian inner ni. sama je macam biasa. tapi korang kan saja je manja sangat. sikit-sikit nak cik yaya tunjuk. muka dah la tak cantik. so disebabkan muka yang tak cantik ni. tak layak jadi model so korang terimalah gambar-gambar kat bawah ni.

kata nak tengok innerrrr je kan..hahahhahahha!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



cakk! comel tak saya..

macam ayu la pulak..hehe

erkkk..sayalah hantu kak limah!!! hahahhaa

ok ini last pic. 

so korang semua dah boleh bayangkan lah macam  mana pemakaian inner ni kan. aku dah siap tangkap gambar ni kalau tak beli lagi tak tahulah. hahahaha. aku tak paksa. tapi hot2 dah tinggal sikit. siapa nak cepat-cepatlah email or pm kt fb..harga terbaru rm 17 termasuk postage.. suka tak??tak suka sudah. hahahha.

6 comments:

  1. kenapakah muka comel tu ditutup? haha

    ReplyDelete
  2. yaya ni..mmg la...HAHAHA ada ke tunjuk pic cartoon tu..huhu

    ReplyDelete
  3. alaa.....tamo ! xcomel sbb xnmpk muka yaya,,,,;p

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^