02 February 2011

contest menangi set sauna diamond, cek tunai, dan 5 hadiah misteri.

Assalamualaikum,

 Kalini aku nak join contest berbentuk ala-ala kesihatan la. asik kecantikan je. ahahaha so aku kena promot habis-habisan blogshop ni.'E-SHOP @WISH'S' mesti ada yang pernah dengar dan tak pernah. so kalau yang pernah dengar. sila baca lagi. kalau tak pernah dengar WAJIB BACA.

sekarang ni memang dah HOT pasal sauna -bersauna kat rumah kan. aku pun dah ada sebiji. tapi kalau ada lagi sebiji boleh memaksimumkan lagi kadar pembakaran lemak aku kan. boleh bagi hadiah kat ibu tercinta kalau menang. biar kurus sikit. hahahah.

kedai  'E-SHOP @WISH'S' ni membekalkan produk sauna yang berbagai-bagai jenis. aku tengok pun kelabuuu je mata. siapa pernah bersauna mmg syok wooo. kat kedai  'E-SHOP @WISH'S' ada jual 6 jenis sauna.

SAUNA RUBY
RM 440


SAUNA JADE FIR
RM 660


SAUNA OPAL
RM 600

SAUNA DIAMON
RM 390


SAUNA PANTS
RM 150


SAUNA VIBRO PANTS
RM 250
ada jual herba sauna aura gak. besh2

kalau ada yang minat barang vantage pun leh beli kat blog ni. macam-macam adoooo..


banyak gila kan jenis-jenis sauna sekarang. mesti korang baru tahu kan. tapiii kalau nak tahu maklumat yang lebih jelas dan lanjut sila klik gambar-gambar kat atas ni. akan link ke maklumat setiap sauna. aku tak nak review. sebab aku tak pernah cuba sauna-sauna kat atas ni .nanti salah cakap aku kena saman. haha.

tapi korang semua jangan risau-risau ye.sauna-sauna kat atas ni ada PENGIKTIRAFAN ye

so janganlah bimbang ye. sirim ada. takkan meletopnnya time korang bersauna kecuali..masalah yang tak dijangka. hehe

lagi besh blogshop ni dah pernah keluar kat Majalah Seri Dewi & Keluarga isu DISEMBER 2010. good job!


6 SEBAB KENAPA KENA BELI SAUNA DI  'E-SHOP @WISH'S
  • Produk sauna D Home berkualiti tinggi dgn jaminan 1 tahun (steamer pot dan khemah sauna)
  • Menyediakan servis penghantaran terus ke rumah dengan demontsrasi penggunaan sauna tapi kat Selangor dan KL je ye
  • Steamer pot dilengkapi alat kawalan jauh. woooo
  • Suhu steamer pot boleh dilaran sehingga 6 kawaln mengikut keselesaan
  • Mempunyai pelbagai warna yang penting ada PINK, biru, merah dan silver
  • Khidmat selepas jualan memuaskan


RISAU LAGI? TAK PERCAYA DENGAN KEBERKESANAN SAUNA D'HOME. BACA TESTIMONI NI PULAK YE,


 Puan Suria (ahli), Beranang - Pembeli Sauna Diamon 
Beliau membeli sauna pada 6 bulan lepas dan mula menggunakan sauna secara konsisten 3 kali seminggu. Paling penting, secara konsisten dan hasilnya beliau telah berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 15 kilogram. Figure tubuhnya menjadi kembali langsing seperti anak dara walaupun telah mempunyai 4 orang anak.
CREDIT TO E-SHOP@ WISH'S


kalau nak lebih cepat boleh la pergi LIKE facebook E-SHOP @ WISH'S yaaa..sekarang facebook dan twitter cepat dari segalanya

klik gambar kalau nak ke FB E -SHOP @ WISH'S yaa..


aku pun dah follow twitter kat nawalfisya. comel ah akak ni. (bukan bodek yee)


aku dengan bersemangat masuk contest siap pomot kat FB lagi beb


bukan FB jek! TWITTER pun, ouh nampak sangat gila nak menang tuh kan.


dekat TUMBLR pun aku pomot. siyess nak menang.!!

time blogwalking pun bekerja keras nak menang. still promot. homaigoddd..


UNTUK MAKLUMAT LEBIH LANJUT boleh la calling-calling PN.NAWALFISYA ye jangan call i. i tatau pape pasal sauna. 

Tel/ SMS : 017-6944804 012-9912841 
Email: nawalfisya@yahoo.com
 YM/ Skype : nawalfisya
SEBAB APA AKU SANGAT-SANGAT NAK MENANG! SEBAB HADIAH DIA BESH!

HADIAH UTAMA
Set Sauna Diamon bernilai RM 390
HADIAH KEDUA
cek tunai RM50 daripada Nawal Enterprise
5 HADIAH MISTERI..

seriuss aku nak menang. tak kisah la tempah ke sepuluh pun. eh tak nak la nak pertama la!hahaha..aminn..aminn..
SO kalau yang lain nak join tarikh tutup 15 Feb 2011 ni yee..jom KLIK SINI kalau nak join sekali



4 comments:

  1. ingat yg kecik tu td periuk nasi la.HAHAHHA

    ReplyDelete
  2. dear tq join contest akak
    terima kasih tolong promotkan
    good luck yer ^__^

    ReplyDelete
  3. salam yaya, knawal dtg review ni....huhuhu..good luck dear. tkasih...babai..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^