05 February 2011

bila teringatkan esok. terus mood nak update blog hilang.

Assalamualaikum,

esok. 6hb Febuari 2011. dan hari itu merupakan hari yang paling tidak disukai oleh budak-budak asrama. budak-budak yang nak balik kampus. TAK SUKA!


ESOK,
hari terakhir untuk bersama keluarga untuk sementara waktu..huhu

ESOK,
hari untuk makan puas-puas

ESOK,
hari untuk melipat segala baju yang tidak dilipat di hostel

ESOK,
hari untuk mengemas barang-barang untuk stok beberapa bulan

ESOK,
hari yang paling aku tak suka.TITIK

mood juga memainkan peranan untuk berblog. betul! tepat! dan sahih sekali! aku ada lagi 2 tahun termasuk tahun ni untuk menghabiskan pengajian di MELAKA.betul lah orang kata, nanti bila dah kerja sibuk nak belajar balik, bila tengah belajar tak sabar-sabar nak keje.



manusia tak pernah bersyukur dengan keadaan yang ada. sentiasa nak berangan...berangan..dan terus berangan..yang kononya hidup ini kau yang punya. hahahaha

kata tak de MOOD.panjang jugak entry kan. ok la kepada adik-adik..kakak..kakak...abang..abang..yang akan balik ke hostel esok. selamat pulang ke hostel. semoga hari -hari anda berjalan dengan lancar..AMIN...



 

7 comments:

  1. cik yaya..esok bukan hari terakhir bersama keluarga laa..hehe

    ReplyDelete
  2. mmg ari ahad..ari yg
    plg x dsukai krn esoknye isnin..hehehe

    (ok cupcake tu comel!!!
    pls get away from me....
    nt jeles ^_^ hehehe )

    ReplyDelete
  3. cik yaya..rileks la..
    sye jugak sme sperti kamu dulu..
    but bile dh tingglkn zaman skola..
    rindu gilerr kot nk blek hostel..huwaa :(
    zaman skola zaman PALING DA BESTTT!

    ReplyDelete
  4. comel nye cpcake tuh..naknak2..!!!hehe**muka x malu.. :P

    ReplyDelete
  5. comei nya cupcakes ceni. sukaaaa

    ReplyDelete
  6. hehe kalau tomorrow never come cmner ? hehe

    http://kipasmati.blogspot.com/2011/02/selepas-berbikini-kini-fasha-sanda-di.html

    ReplyDelete
  7. folo & BW..

    mehla jenguk belog ai..

    salam kenal! (^_^)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^