13 February 2011

baru aku perasan 15 FEBUARI 2011 adalah ulangtahun blog aku yang kedua.

Assalamualaikum,

pagi tadi hati aku tergerak nak tengok entry aku yang mula-mula aku tulis. serious sangat skema. kalau baca balik rasa nak nyuruk-nyuruk kat bawah katil. hahaha then bila tengok tu baru aku perasan 15 febuari adalah ulangtahun blog aku yang kedua. sebab masa tahun pertama aku tak amik kisah lansung. hahahah.

15 febuari 2011 adalah cuti sebab Maulidur Rasul kan. wah..macam tau-tau je blog aku ni. hehe.

4 comments:

  1. :) :) :)
    sama tarikh ngan harijadi iqa.. hehehe
    terbaeekkk!!!!

    singgah dari mknace unlimited

    ReplyDelete
  2. serious rasa entry kita pum skema harrem jugop. ala kanak ribena

    ReplyDelete
  3. wah...slamat ulang tahun blog kak yaya...
    haha..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^