15 February 2011

15 Febuari 2011 ulangtahun blog yang ke - 2


Assalamualaikum,

sekejap je masa berlalu kan. 15 Febuari 2009 dulu masa tu aku bodoh-bodoh dalam dunia blog lagi. tapi sekarang ada lah ilmu sedikit mengenai blog. macam -macam yang berlaku sepanjang aku hidup dalam dunia blog. ada yang best. ada yang tak. tapi hanya akan cakap yang best je sebab. yang tak best tu tak de pun. hahahaha.

sepanjang 2 tahun seramai 1116 followers! terima kasih tanpa anda tiadalah blog The Chronicles Of Yaya..WAHHHH...dah macam amik award nokss! hahaha. perasan gila. ok lah tak mo cakap banyak.

HAPPY BIRTHDAY THE CHRONICLES OF YAYA !!
 DAH 2 TAHUN KAMU.

p/s : pemenang contest Kami Seiras keputusanya hari ini or rabu kot. hahahah..so sentiasa la jenguk blog aku.

10 comments:

  1. Smt ulangtahun blog awak yg ke-2....

    ReplyDelete
  2. tahniah yaya,,semoga terus sukses,,,

    ReplyDelete
  3. happy birthday utk blog cik yaya !
    dan salam maulidur rasul .

    ReplyDelete
  4. banyak tuu followers . dan tahniaaaah ! happy birthday too http://princessyayah89.blogspot.com . teeheee :)

    ReplyDelete
  5. wahhh baru dua tahun ke ? ingatkan dah lama .. hehe . happy befday ^^

    ReplyDelete
  6. wahhh hapy besdayyyy to blog cik yaya.:)

    ReplyDelete
  7. hepy bzday buat si chomel "the chronicles of yaya"

    ReplyDelete
  8. Epy befday /"the chronicles of yaya" :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^