05 January 2011

.terima kasih shawlayucinta.

Assalamualaikum

PERHATIAN : ini bukanlah entry show off ya. sekadar memberi penghargaan kepada pihak Shawl Ayu Cinta.

Mesti korang terfikir kenapalah aku beria-ria nak tulis 'PERHATIAN' kat atas tu. bajet ada orang kesah kan. tapi aku tetap nak tulis awal-awal supaya tiada yang salah faham, yelah menang sikit nak show off. masuk sini sikit nak show off. aku bukan nak show off aku cuma nak buat entry penghargaan kepada pihak penganjur sebab memilih aku sebagai pemenang. itu sahaja.

kalau kita fikir-fikir balik kan. takkan lah kita nak menyombong. orang dah penat-penat buat giveaway then lansung tak memberi penghargaan kepada pihak pengajur. at least kita promot blog penganjur pun dah cukup kan. hehehe sebagai tanda mengucap terima kasih rite? aku memang jenis macam tu. itulah salah satu budaya berblogger ye. jangan sombong lepas tu buat blog hidup segan mati tak mahu (apakah itu?) hahaha,

dah melencong jauh ni. apa yang aku merepek ni. salah topik. aku cuma nak bgtahu yang rezeki aku murah sejak akhir-akhir ni. entry yang aku buat tengah-tengah pagi buta. dalam pukul 2 lebih kot. hehe menang tempat pertama. thanks shawlayucinta sebab pilih aku. walaupun ramai lagi yang buat entry besh2 but adat pertandingan ada menang adalah kalah ye. huhuhu



so aku nak ucapkan ribuan jutaan terima kasih kepada pihak shawlayucinta sebab memilih aku sebagai pemenang. sangat terharu.

kepada peminat shawl up to date silalah ringankan tangan anda klik SINI

 

11 comments:

  1. cik yaya,ana mintak izin guna label GBP tau..
    nak guna kat my felt craft..
    http://mochaccino-queserasera.blogspot.com/2011/01/mata-terkebil-kebil.html

    ReplyDelete
  2. congrats akak!! ^^
    bila nk continue geng's activities nie ? hihihi ~

    ReplyDelete
  3. thniah!!
    sllu msuk cntest, tp xpnah mnang..xpe, kite slg support cntest org len kn..
    nk msuk cntest cik yaya, tp xdok gmbr muke seiras lak..huhu

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^