01 January 2011

.siapa lagi nak promot blog adik kalau bukan kakaknya yang comel itu. haha

Assalamualaikum,

baca tajuk je dah rasa nak muntah kaler pink kan..terima kasih atas muntah anda itu. nanti panggil badang suruh jilat itu muntah okay.

rasanya tak pernah lagi aku promot blog adik-adik aku. adoii kejam sungguh kakak korang ni. maafkan kakanda ye. sempena tahun baru ni aku nak promot blog adik aku. macam adik beradik blogger la pulak. tapi kami ni bukanlah popular macam adik beradik blogger lain. menulis pun kami merepek. tapi yang penting usaha ada kan.

blog yang pertama -syisyimisi

nama blog dia ni syisyimisi sebab dia ni bakal nurse. hahaha. yang suka cucuk2 bontot oopss punggung orang tu. kalau rasa nak kena cucuk call2 i okay. i bagitahu dia. dia ni adik kedua aku. kiranya aku ni sulung lah. tapi ramai tak percaya aku sulung sebab ketinggian aku mengecewakan. haha. kalau korang rasa blog dia okay follow la. kalau tak nak. tak payah. hahahaha...



okay ini blog adik aku yang keempat pulak. nama blog dia studio of mylife. may b sebab dua gilakan kamera. ada hati nak kamera dlsr. hahahha mana nak korek duit dik oiiii..akak ko ni pun tak termampu . tapi kalau kau belajar rajin-rajin. dah keje kau beli lah sendiri ye. lepas tuh hujung bulan kau makan meggi kerat tiga. hahaha kalau korang rasa besh silalah follow. kalau tak jangan.ahahhaa 


okay selesai mempromot. aku bukan apa tak rugi pun promot blog orang lain. kalau kita suka blog seseorang itu lebih baik kita promot untuk kepentingan bersama. tapi janganlah promot sebab kita tak suka. hehe setiap orang ada keunikan masing-masing. dan keunikan itu hanya akan dinampak oleh orang yang menyukai kita bukan anonymous yang dengkikan kita. hehehe salam sayang dari aku yang kepenatan.

p/s: adik-adikku yang tersayang sila berterima kasih pada kakakmu yang baik hati ini. HAHAHA


3 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^