18 January 2011

senduk fifi memang hot eh? tiba- tiba sayang nuffnang.

Assalamualaikum,

tadi aku sengaja check income nuffnang aku, nak tgok lah makin bertambah ke tak. alhamdulillah rezeki makin bertambah. dah beratus la. kalau dulu puluh-puluh je. tension gak. dah setahun lebih berblogging duit tak bertambah-tambah.

lepas tu aku sengaja la tengok keywords kat nuffnang pulak. benda apa la pembaca-pembaca aku cari nak baca blog aku ni. hahaha yang paling hot ialah senduk fifi. hahahaha tak pasal-pasal..

minta maaflah eg. aku memang geli dengar kau jadi fifi. tapi comel lah! hahahah

2 comments:

  1. hehe, tahniah tahniah, duit da banyakk ;)

    ReplyDelete
  2. wah!tahniah...hehe
    duit kita sikit lagi..huhu

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^