31 January 2011

sekarang ni memang trend eh blogger buat video. so aku pun nak try la.layannnnn.

Assalamualaikum,

tajuk trend blogger buat video. hahaha. gedik gila. sebenarnya aku dah bersumpah tak nak buat video-video ni sebab aku sendiri yang rasa gedik dan geli. tapi disebabkan aku nak test power webcam laptop kecik ni. okey ke tak. so korang wajiblah tengok video khas untuk para pembenci blog pink aku. ada ke? uhuk.

janganlah benci-benci dosyaaaaa..

but before that aku nak tunjuk gambar dulu. takut la korang terlupa muka owner blog ni macam mana. hidun still kembang tak. pipi still berkawah tak? ( tapi dalam ni aku dah tempek2 baik punya lubang-lubang kat muka tuh)

iklan:

so kepada yang terlupa sila memoriseeeee balik muka owner blog ni mcam ni yeee..hanya satu kat dunia ni. mata tu tak ori ye. contact lense. bulu mata ori not fake!



nak feeling minah arab jap


still on the feelingg.haha


menyampah dah kan. 



ntah pape style aku buat. aku rasa cam cantik la inner yang renda2 tu pakai sekali dengan inner cotton. mix and match then it be soooo suwitttt..

muka dah penat. 

so here it goesss..my first video buttt sebelum itu baca terms and condition ni dulu yaa

-maaf la video ni amat menjelikkan
-kalau tak suka tu senyap2 je jgn komen bukan2
-janji ini kali pertama dan terakhir video ini dibuat. hahahahaha!!


DAH DELETE. HEHE MACAM TAK PERLU JE LETAK LAMA-LAMA

6 comments:

  1. hiks, alaaaa comelnye cik yaya kite nie, kalau kat luar mesti lagi teserlah kecomelan cik yaya

    tak sabar nak jumpe cik yaya kalau ada gath GBP nanti hihi :)

    ReplyDelete
  2. Wah..Comelnya...hihi..ala buat je la lagi video...kesah ape orang nk cakap ape..hihi..

    Jom sini,
    Tong-tong duit,pelik ke?PArt ii

    ReplyDelete
  3. ala...pendek sgt..xpuas nk tgk..ehehe

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^