27 January 2011

sebelum aerobik makan roti otak-otak. selepas aerobik pun otak-otak. ada otak ka?

Assalamualaikum,

kalau dah namanya cik yaya. pukul 1.14 pagi pun tetap nak update blog. sambil makan roti otak-otak. hahaha. semalam popularkan deen  hot fm, harini aku pomot roti otak-otak pulak. haha femes PATISFRANCE pasni. keje aku pomot orang. pomot makanan. makanan itu wajib. bagi korang sama-sama boolat macam aku. kejam tak?

apa yang aku cakap otak-otak je dari tadi ni? otak-otak ialah sejenis otak yang telah diotak-otakkan.otak ialah otak kotak rotak motak. hahaha PELEMBUT LIDAH...

cik yaya KEJAM!

sebab telah menyebabkan pembaca blognya menjadi lembut. eh lembut lidah la..ape daaa..sudah! back to da topik. aku nak tunjukkan la kat korang roti kesukaan aku bulan ni. macam setiap bulan aku review roti pulak. orang review blog aku review roti. aci lah kan.  LAIN DARI YANG LAIN..BEZA! MEMANG BERBEZA. 

ini bukan roti OTAK-OTAK ok! ini roti SAMBAL SEAFOOD. 

apa ke pelik nama. eleh dia letak ketam pastu sambal. ntah pape je. tapi masyukkk..hahaha

inilah roti OTAK-OTAK nya. 

takdelah speSIAL sangat roti ni. tapi tulah dah mengidam. yelah dah 3bulan mengandungkan LEMAK ni..mengidam OTAK-OTAK LA..OTOT-OTOT laa..kata mengandung.hahah

CIK YAYA SENGAL sebab dah pukul 1.20 pagi 27hb Jan 2011.
ingin menambahkan kesengalan cik yaya.inilah buktinya
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







werk!! awaklah pembaca setia blog THE CHRONICLES OF YAYA!

PASTU KAN..KAN..


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


I LOVE YOU bahasa jawanya YOU LOVE I

AWAK COMEL LA!! TAPI...CIK YAYA LAGI COMOT.

sila akui saya dah confirm nak mendafttar wad bahagia forever esok.



 p/s: kualiti gambar amatlah tidak baik sebab aku gunawebcam hahaha duit tade nak beli kamera.

5 comments:

  1. mmg comel.. haha.. luv u too.. dlm bahase jawanya u love too

    ReplyDelete
  2. haha...ngidam yer...akk pun klu ngidam nk malam kul 3 pagi sanggup kuar rumah cari..hehe

    pepun... luv you too bebeh..:-)

    ReplyDelete
  3. haha,nampak cm sedap jer roti otak2 yu..lanting satu kat zaza

    ReplyDelete
  4. cik yaya comell,,,roti otak2 tu nmpak sedapp,,,

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^