06 January 2011

.punca kenaikan berat badan.FAKTA~!

Assalamualaikum,

korang semua tahu tak apa sebab kenaikan berat badan?

sebab makan banyak?? bukannnnnn..

sebab malas bersenam? pun bukan....

sebab kedua-duanya sekali? lagi lahhh bukan. nak tahu apa sebabnya?? haaaa inilah sebabnya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

/\


ini!


dan ini.

sebab apa aku cakap cocopie pink ni penyebab berat badan naik? sebab kaler dia PINK!! MERAH JAMBU okay. sebab pink...huhu sebab itulah aku tertarik untuk membelinya. kalau kaler dia tak pink tadi au memang tak beli.

so bila dah beli mestilah makan. bila dah makan mestilah berat badan naik. hahahah penyebabnya bukan nafsu yeee..tapi sebab hanya kalernya yang pink itu. sekian.

sakit hati tak baca entry pinky ni? hahaha

p/s: alaaaa janganlah sakit hati. semuanya bukan sebab pink pun tapi sebab cocopie itu memang sedap sebab dia pink. hahahahaa

18 comments:

  1. saya suka cocopie y plastik warna coklat..
    sedaapppp..
    hari2 mkn

    ReplyDelete
  2. yeah...sy suke cocopie...tp yg pink ni cm xrasa agy je...

    ReplyDelete
  3. chehhh..tertipu..semngat giler aku baca...huuhuh...ok lahh tuh..kesimpulannya...jgn eat any junk food...huhuhu

    ReplyDelete
  4. @AMMAR YASIR

    hamik lah kat mydin rm2.25 je ye..hehe

    ReplyDelete
  5. @fathiahRAIHANA

    hehe suka gak..tp most pink la..kalernya cantik

    ReplyDelete
  6. Hihi...pink itu memang suatu magnet pompuan ek..

    Jom sini,
    Back To School oyeah!

    ReplyDelete
  7. i tak makan pun? PUN TETAP TEMBAM DAN NAIK BERAT WUWUW

    ReplyDelete
  8. cik yaya: tapi cocopie mmg sedap.saya pun sker..:)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^