27 January 2011

PERHATIAN GENG BLOG PINK. sila baca.

Assalamualaikum,

Alhamdulillah sambutan untuk baju geng blog pink adalah amat memberangsangkan. sebab aku jangkakan hanya dalam 20 orang yang akan tempah tapi sekarang dah masuk 30 orang! weeee.suka gila. terima kasih semua geng blog pink

so aku dah decided untuk tutup tempahan pada 6 FEBUARI 2011. so kepada sesiapa yang belum tempah sila cepat-cepat. sebab lepas ni mmg aku takkan layan dah. sebab dah makin sibuk dengan assignment. so kalau nak baju geng blog pink sila email aku seperti kat atas.

okay aku rancang untuk buat 2 sesi pembayaran. untuk memudahkan geng blog pink. supaya tak rasa terbeban. aku bagi masa yang lama untuk menabung. hehe. so sila take not tarikh-tarikh penting ni


LAST TERIMA TEMPAHAN
6 FEBUARI 2011

TARIKH PEMBAYARAN
SESI 1 : 31 JAN-  6 FEB
SESI 2 : 7 FEB - 13 FEB

kalau korang dah cukup duit so boleh la bgtau aku kalau nak bayar pada sesi 1. tapi kalau masih belum cukup aku bagi lagi seminggu untuk ke sesi 2. tapi pada 13 FEBUARI adalah hari terakhir. kepada yang tidak bayar tiada baju. sebarang masalah kalau tak faham sila email aku kat babygorjes@gmail.com. 

terima kasih atas segalam kerjasama yang telah korang beri pada aku. terima kasih sangat2. harap korang boleh bersabar untuk menunggu baju tu siap. segala kekurangan aku mintak maaf sebab aku bekerja seorang bukan ada assistant. huhu

5 comments:

  1. ooyeahh. xsabar nak masukkan duit. hhehe

    ReplyDelete
  2. yaya....cmne nk byr tuu...bg akaun bole??lau bole cimb laa..heee..pape hal..emel wani oke

    ReplyDelete
  3. cik yaya . farah nak buat payment mase sesi 1 taw .nnti tolong bg no acc cik yaya kt email yea :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^