30 January 2011

percaya tak ada cinta sejati kat dunia ni. tapi kalau korang tengok video ni mesti meleleh jap.


Assalamualaikum,

masa aku jalan-jalan kat youtube tadi. aku tertekan satu video ni. aku nak tengok lah apa yang istimewa sangat chris medina ni. satu je perkataan lepas aku tengok video ini ialah cinta sejati. hahahah. sejak bila aku jiwang-jiwang ni. tapi serius masa aku tengok video ni aku menangis.

malas cerita panjang. sila tengok.dia nyanyi pun besh!

p/s : thanks to my 1000 follower!

5 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^