17 January 2011

.minggu ini dimulakan dengan rezeki yang murah sukaaaa!

Assalamualaikum.

petang-petang macam ni patutnya aku dah tidoo. tapi disebabkan keeksitedtan nak menceritakan perkara yang melanda diri aku harini so!! here we go....

semalam kul 1 pagi aku nak top up la kat maybank2u kan..RM 10 je pun. tapi masalahnya top up tak sampai-sampai hingga la ke pagi tadi. aku dah risau ni. ingat kena tipu ke. yelah laman web maybank pun sekarang aku dengar ada yang palsu. aku ni manalah pakar komputer sangat. kena tipu pun redha je lah. nasib baik duit dalam akaun tak beribu riban. tak sampai rm50 pun. hahaahaha..

sooo nak dijadikan cerita aku pasrah je lah. pergi kelas top up kat tauke top up jelah. RM 5 sudah..huhu kena pulak tambah 0.30 sen. dah memang adat la sekarang kan nak berniaga nak untung. mana ada orang nak bernianga nak rugi kan.

tiba-tiba..jeng...jeng....jeng....

balik je kelas aku dapat sms berbunyi

RM3 KREDIT PERCUMA TELAH DIMASUKKAN KE AKAUN ANDA.TERUS NIKMATI KADAR TERHEBAT BERSAMA HOTLINK!

dan..dan  nak amik hati aku kan..sejuk sikit perut lepas melantak nasi goreng tadi..tak dapat RM10 dapat RM 3 percuma pun jadilah.tiba-tiba aku sayang hotlink beb. sebelum ni aku mengamuk je. tapi aku suka SOS topup. memang membantu time aku kesusahan.hahaha

tapi kisah aku tak sampai disini je.oppsss tapi sebelum tu aku nak berteka teki dengan korang..agak-agak aku dapat tak RM10 yang aku top up kat maybank2u tadi??

kalau korang jawab betul aku masukkan korang kat bloglist aku. sepanjang 2011 kekal disitu..selama-lamanya..hehe cepat lah teka!!!! tapi 5 orang terawal yang teka dengan tepat je lah..yee

10 comments:

  1. dapat rasanya coz cik yaya hepy jer..huhu

    ReplyDelete
  2. finaz rasa dapat,,,:-)

    maybe mslah system,,
    tu yang lmabat tu,,,

    ReplyDelete
  3. mustilah masuk...sistem down kot~

    ReplyDelete
  4. mestilah dapat! sebab tu cik yaya suke (:

    ReplyDelete
  5. beshnya dpt topup free...
    yg topup kt maybank tu pun msti dapat jgk kn cik yaya....(~_^)

    ReplyDelete
  6. Dapat lah . kate rezeki murah

    masok blog list cepad !

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^