10 January 2011

Masalah SENGGUGUT /PERIOD PAIN ? KAPSUL SNE JAWAPANYAA.



Anda senggugut setiap kali nak period ? mesti seksaaa kan. hu hu hu


Photo: Anda SENGGUGUT SETIAP BULAN ??? 

Meh try makan KAPSUL SNE, yaya pun dah rasa perubahan lepas makan KAPSUL SNE ni. memang terbaik ! insyallah masalah sengugut setiap bulan bukan lagi jadi fobia tiap bulan. 

Duta produk pun Angkasawan Negara, nak risau apee? 

KOTAK PERTAMA - RM 198 
POSTAGE - RM 6 SM / RM 9 SS 

TERUS JADI AHLI + FREE GIFT RM 50 =)


Anda SENGGUGUT SETIAP BULAN ??? 

Alhamdulillah, setelah beberap bulan

Meh try makan KAPSUL SNE, yaya pun dah rasa perubahan lepas makan KAPSUL SNE ni. memang terbaik ! insyallah masalah sengugut setiap bulan bukan lagi jadi fobia tiap bulan. 

Duta produk pun Angkasawan Negara, nak risau apee? 

KOTAK PERTAMA - RM 198 
POSTAGE - RM 6 SM / RM 9 SS 

TERUS JADI AHLI + FREE GIFT RM 50 =)

4 comments:

  1. yela kn.. mcm menggalakkan je untuk berkelakuan separa jantina mcmtu huhu

    ReplyDelete
  2. huh,segmen senduk fifi tu apa..heheh sorrylah xdengar radio

    ReplyDelete
  3. hahaha...senduk pun senduklah...

    saya ada tag saudari, maaflah ye
    [http://therosputih.blogspot.com/2011/01/hati-getah-new-year-giveaway.html]

    ReplyDelete
  4. eh...best ape senduk fifi. klu dengar segmen tu, mmg bleh hlgkn stress. siap gelak2 lg. dpt bljr mcm2 resepi plak tu. jgn la pndng negatif je...nilai la dr plbgai sudut..~skdr mmberi pndgn~

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^